  • Data: 2019-06-19 17:31:24
    Temat: Re: Pradu zabraklo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qedj78$33v$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 19-06-2019 o 12:27, J.F. pisze:

    >Sprawdź daty budowy.

    https://wysokienapiecie.pl/19223-coraz-wieksze-farmy
    -wiatrowe-w-polsce/

    aczkolwiek na wykresie widac zatrzymanie po 2016r.

    Co prawda jest i to ...
    https://wysokienapiecie.pl/14929-pep2040-energetyka-
    wiatrowa-w-polsce-plany-rzadu/

    No coz - do tego czasu rzad moze sie zmienic :-)

    >Nie ma.

    Bardzo zdrowo mysla - najpierw o sobie :-)

    >Nie musi.

    I bedzie siedzial w ciemnosciach i zimnie ?

    >Co Ty bredziesz?

    Jesli to, co teraz sieci energetyczne placa Niemcom za (tani) prad,
    przeznaczyc na dotacje, to potem jakis inwestor dolozy jeszcze swoje,
    i za rok czy dwa bedziesz splacal i dotacje panstowe, i zwrot dla tego
    inwestora.
    Czyli tak z grubsza pare razy wiecej :-)

    >Nie - wydali grosze (przy pełnym koszcie węgla).

    >Za cenę wszelkich dotacji do węgla - jeszcze zostanie kupa kasy.
    >Bo do węgla trzeba dopłacać (ponad) 100% ceny wszystkich instalacji,
    >a fotowoltaikę i wiatraki firmy postawią za własną kasę, dotacje
    >tylko im zwrócą część kosztów.

    A masz jakies wyliczenie tych naszych doplat do wegla ?
    Tylko takie rzetelne, a nie rzekome.

    >Zwłaszcza w tej skali.

    To jaka kwota dotujemy kopalnie ?
    Tylko z podaniem zrodla poprosze.

    >Tyle że się nie kończy, tylko chcą robić następną odkrywkę.

    No to nie skonczy sie zaraz, ale za 30 lat.

    A ktore jeziora konkretnie wyschly ?

    J.