  • 1. Data: 2010-09-17 16:50:16
    Temat: Prada Larssona
    Od: marusc <c...@g...pl>

    Przysłali mi taki okólnik. W sumie lubie ich to zamieszcze tu nieodpłatnie.

    Witam.

    W najbliższą sobotę (18 września 2010) jeden z naszych pracowników
    będzie wstępował w związek małżeński. Pragnę więc w imieniu Macieja
    zaprosić wszystkich Państwa, którzy chcą i mogą uczestniczyć w
    uroczystej paradzie motocyklowej spod Kościoła Najświętszej Maryi Panny
    Królowej Apostołów w Ołtarzewie przy ul. Kilińskiego 20 do sali
    weselnej. Zapraszam na Uroczystość Zaślubin, która rozpocznie się Mszą
    Świętą o godzinie 17.00. Uroczysty przejazd rozpocznie się około godziny
    18.00.

    Pojemność sprzętu i marka roli nie grają - mile widziani wszyscy na
    dwóch (motocykle, skutery) lub czterech (ATV) kołach.
    Im więcej motocykli tym większa radość Pary Młodej:)

    Pozdrawiam
    Robert Dąbrowski - świadek
    -------------------------------------

    Larsson Polska Sp. z o.o.

    Filia WAWA Połczyńska 51

    --
    Marek

    R1200GS

    F650 95 sprzedam

  • 2. Data: 2010-09-17 17:59:08
    Temat: Re: Prada Larssona
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-09-17 18:50, marusc pisze:
    > Przysłali mi taki okólnik. W sumie lubie ich to zamieszcze tu
    > nieodpłatnie.
    (...)
    Ciekawe, adres podany, świadek się przedstawił, ale nie wiadomo, kto
    bierze ślub. Musi jakiś anonim.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 3. Data: 2010-09-17 19:48:45
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Don Pedro" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    > Ciekawe, adres podany, świadek się przedstawił, ale nie wiadomo, kto
    > bierze ślub. Musi jakiś anonim.

    napisal: "w imieniu Macieja"

    Erg
    GS500

  • 4. Data: 2010-09-18 05:35:21
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-09-17 21:48, ErgoSum pisze:
    > Użytkownik "Don Pedro"<n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > napisal: "w imieniu Macieja"

    Taaa... bo to jeden Maciej po tym świecie chodzi?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 5. Data: 2010-09-18 09:08:41
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    > Taaa... bo to jeden Maciej po tym świecie chodzi?

    Niejeden, ale pewno w larssonowym sklepie w wawie jest jeden!

    Erg
    GS500

  • 6. Data: 2010-09-18 13:21:54
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-09-18 11:08, ErgoSum pisze:
    > Użytkownik "Don Pedro"<n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niejeden, ale pewno w larssonowym sklepie w wawie jest jeden!

    Super. Ciesze się. Ale, widzisz, ja tej pewności do tego momentu nie
    miałem, a kilku pracowników Larssona znam i kilku Maćków też. Inna
    sprawa, że zaślubiny w Ołtarzewie nie oznaczają, że ów Maciek jest z
    oddziału Larssona w Wawie. Ale widać niektórzy wstydzą się swojego
    nazwiska, cóż począć. Szczęścia na nowej drodze życia życzę!

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 7. Data: 2010-09-18 16:46:19
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

> [...]
    > Inna sprawa, że zaślubiny w Ołtarzewie nie oznaczają, że ów Maciek jest z
    > oddziału Larssona w Wawie. Ale widać niektórzy wstydzą się swojego

    Nic, ale w tej sytuacji wynika ze Don Pedro to Twoje nazwisko.

    > Szczęścia na nowej drodze życia życzę!

    I ja tez!!

    Erg
    GS500

  • 8. Data: 2010-09-18 17:42:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 18 Wrz, 18:46, "ErgoSum" <n...@n...pl> wrote:

    > Nic, ale w tej sytuacji wynika ze Don Pedro to Twoje nazwisko.

    Chłopaki a może byście sobie tak o motocyklach porozmawiali?

    Całe precle :-)

    PS. Don Pedro lecisz do Nowodworu 26.09?
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-09-19 13:10:13
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-09-18 18:46, ErgoSum pisze:
    > Nic, ale w tej sytuacji wynika ze Don Pedro to Twoje nazwisko.

    Hehe, widać, że krótko tu jesteś. Miłej końcówki weekendu życzę, bo
    pogoda w sam raz do latania.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 10. Data: 2010-09-19 13:12:49
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-09-18 19:42, AZ pisze:
    > Chłopaki a może byście sobie tak o motocyklach porozmawiali?

    Skoro nalegasz...

    > Całe precle :-)

    Spadaj :P

    > PS. Don Pedro lecisz do Nowodworu 26.09?

    A żeś termin trafił. Córka moja chrzciny ma akurat 26-go, więc
    wypadałoby, żebym w domku był ;)

    Ale nie ma tego złego - jak się nie porozbijacie na jesieni, to chętnie
    Wam tyłki skopię na wiosnę :)

    pozdr
    DP
    TL-S