  • 1. Data: 2010-09-16 20:36:41
    Temat: [OT][Dam zlecenie/praca] PHP, programowanie
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Wiem/podejrzewam, ze programowanie PHP uprawia wielu z Was. Moj
    ojciec, ktory nie ma o tym zielonego pojecia, ma zlecenie do
    realizacji. Moze ktos chcialby dorobic na smar do lancucha i napisac
    prosty skrypt filtrujacy plik txt?
    Zainteresowanych zapraszam na priva.
    Dodam tylko, ze zlecenie jak najbardziej dotyczy branzy motocyklowej.

    Disklajmer: jesli kogokolwiek urazilem niniejszym ogloszeniem/
    zapytaniem/propozycja to z gory przepraszam. Zlecenie mozna dac
    gdziekolwiek. Ale po co skoro ktos tu moze miec wolna chwile i chciec
    dorobic?

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2010-09-17 06:17:13
    Temat: Re: [OT][Dam zlecenie/praca] PHP, programowanie
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    doktorski napisał(a):
    > Wiem/podejrzewam, ze programowanie PHP uprawia wielu z Was.

    Prawdziwi motonici to tylko w javie!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2010-09-17 09:41:19
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 17/09/2010 08:17, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Prawdziwi motonici to tylko w javie!

    chyba raczej na jawie ;)
    np takiej

    http://en.wikipedia.org/wiki/File:Jawa_353_250_cc_19
    58.jpg

    --
    mysiar

  • 4. Data: 2010-09-17 09:43:25
    Od: n...@s...com

    On Fri, 17 Sep 2010 11:41:19 +0200, mysiar <p...@W...pl>
    wrote:

    >chyba raczej na jawie ;)

    No chyba nie. Amil mial Avo, wiec wie!

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2010-09-17 11:48:23
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    doktorski pisze:
> [...]
    > zapytaniem/propozycja to z gory przepraszam. Zlecenie mozna dac
    > gdziekolwiek. Ale po co skoro ktos tu moze miec wolna chwile i chciec

    przecież Kwiatek dziubie w tym. trza było zapytać :)

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 6. Data: 2010-09-17 12:12:43
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > Prawdziwi motonici to tylko w javie!

    A jest ktos tu taki? tzn grzebiacy w jaVie?
    Czasami mam potrzebe cos zlecic.

    --
    pozdr
    Laphroaig