  • 1. Data: 2010-09-14 20:38:13
    Temat: Poszukiwany artysta-grafik motocyklista
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Drodzy motocykliści,

    poszukuje się zdolnego grafika, rysownika o duszy
    motocyklisty.
    Ciężko jest znaleźć kogoś kto czuje klimaty motocyklowe, a
    jednocześnie ma rękę do narysowania pewnych klimatów.
    Lata temu ukazał się pierwszy i chyba jedyny komiks
    motocyklowy o tematyce harleyowskiej.
    Niestety autor, Witek Parzydło, już nie narysuje kolejnego.
    W wydaniu książki "Harley mój kumpel" komiks ten jest
    przypomniany.
    Książka ta znalazła świetny odbiór nie tylko wśród braci
    motocyklowej.
    Zyskała ona również świetną recenzję w samej fabryce.
    I pewnie dlatego ukazała się wersja amerykańska: "Harley my
    pal"
    Teraz są szykowane kolejne HMK2 i HMK3

    Pomóżcie proszę.
    Mejl mój jest prawdziwy, wiec można spokojnie napisać.
    Będę wdzięczny za odzew.

    Przesyłając serdeczności,

    Szuwaks