  • Data: 2015-01-12 15:37:56
    Temat: Re: Prad odnawialny
    Od: Tornad <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, January 12, 2015 at 4:44:38 AM UTC-5, Budyń wrote:
    > W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 20:10:52 UTC+1 użytkownik Tornad napisał:
    > Tornad - w tym pomysle chodzi o to, ze energia docierajaca do ziemi/dachów
    własciwie w całosci zamienia się w ciepło. To jest naturalne i tego sie nie zmieni.
    > A gdy czesc tej enegii przerobimy na prąd to wyłączymy odpowiednią ilość elektrowni
    weglowych.
    > To nie panele słoneczne likwidują CO2 :-)
    Dobrze prawisz, tyle, ze udowadniasz swoje racje tezami wynikajacymi z tej
    blednej teorii. Podobnie jak robia to wierni pewnej innej obowiazujacej
    teorii. Tej najgienailniejszej w dziejach.
    Otoz mnie chodzxi o to aby znalezc wyniki badan potwierdzajace fakt, ze CO2 w
    isniejacym stezeniu rzedu pol promila potrafi zatrzymywac 49 procent
    promieniowania podczerwonego.

    Zobacz tu ten obrazek:

    http://zobacz.info/efekt-cieplarniany-globalne-ociep
    lenie/

    Nie podaja zadnych danych. Ja nie wiem jakie stezenie tych gazow, w jakich
    warunkach i konkretnie jak to zostalo zmierzone. Chcialbym te dane
    zweryfikowac I co? Nigdzie tego nie znajdziesz tylko gotowa papke
    informacyjna, w ktora trzeba wierzyc. Na innych obrazkach pokazuja, ze chmury
    potrafia odbic ponad 85 procent promieniowania podczerwonego, co jak pisalem,
    jest odczuwalne. A tu na tym kolku, chmury w ogole sie ignoruje. No, moze sa
    w tych "inne", ale tego nie mozna byc pewnym. W sumie przedstawiaja to
    ewidentnie stronniczo, metnie i zapewne blednie.

    Ale zawsze strasza, ze lodowce sie stopia i nas zaleje... Ze cale plemiona z
    poludnia beda wedrowac na polnoc, zaczna sie wojny o chlodne tereny i nas
    ukatrupia. I inne takie bzdury majace na celu tylko zastraszanie gawiedzi,
    ktora ma sie bac i placic. Miliardy dolarow, za ktore Swiatowy Bank chce kupic
    Afrykanom lusterka coby nimi te gazy rozpedzali.

    Tak, ze skoro sie na tym znasz w stopniu ponad przecietnym, podaj mnie i
    Czytelnikom jakies zrodla, szczegolnie dot. tych pomiarow, na ktorych te
    wyliczenia sa oparte. Chcialbym je znac. Szczegolnie jak zmierzono ten
    wspolczynnik odbijania przez CO2. Jakie stezenia stosowali, jakie metody
    stosowali i te rzeczy.

    Pzdr
    Tornad