  • Data: 2010-08-05 17:56:19
    Temat: Re: Praca z monitorem IPS - prosba o pomoc
    Od: raviz <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    http://img208.imageshack.us/i/ustawieniaxo.jpg/

    > Po drugie - ustaw jaskrawość monitora na 0%

    W tej chwili Brigtness mam na 0 a Contrast na 50. Przetestowalem jak
    bedzie wygladal obraz przy kontrascie na 0 - nadal niektore kolory
    wyroznialy sie zarowiastoscia na tle reszty ekranu.

    > Po trzecie - zapisz na dysku to zdjęcie:
    > http://members.chello.pl/m.kaluza/LabTest1.jpg
    > Otwórz je w Photoshopie i przeglądarce Internet Explorer. W
    > Photoshopie zdjęcie powinno wyświetlić się poprawnie, w IE (który nie
    > został przez geniuszy z MałegoMiękkiego wyposażony w CMM) kolory
    > powinny być megażarówiaste - a w szczególności truskawki i paprotki.

    Zrobilem ten test. Otworzylem jpega w PS, FF i IE. W tej tez kolejnosci
    znajduja sie na zdjeciu ponizej:
    http://img52.imageshack.us/i/monitorhp.jpg/
    Przyplatal sie oczywiscie jakis zafarb z aparatu, jednak widac ze w
    kazdym oknie jpeg jest wyswietlany jednakowo. Nie ma zadnej roznicy.
    Wyswietlilem tez zdjecie na notebuku z TN:
    http://img39.imageshack.us/i/ekranlaptopa.jpg/
    Wiem, ze na takich zjeciach ciezko cos porownywac ale patrzac na zywo
    oddaje porownanie tych dwoch zdjec niemal w 100% oddaje roznice w nasyceniu.