  • Data: 2009-09-21 23:55:21
    Temat: Re: Praca na Mazurach
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h99153$ph1$3@news.dialog.net.pl...

    > Problem jaja i kury. Co było pierwsze? Brak firm, czy brak pracowników?
    > Kto uciekał najpierw i dokąd.

    A to ma jakiekolwiek znaczenie dla stanu obecnego?

    > Uważasz że wszyscy "specjaliści" kochają zakorkowane, tłoczne
    > aglomeracje. Twoja wola. Jednak powinno Ci przyjść ewentualnie do głowy
    > że nie jest to jedynie słuszna opinia.

    1) zapoznaj się ze znaczeniem skrótu IMHO (nie zauważyłeś ?),
    2) nie rozmawiamy o "specjalistach" lecz o specjalistach. Zapewne na tych
    drugich firma bardziej liczy,
    3) pewnie niewielu z nich kocha zakorkowane, tłoczne aglomeracje. Nie
    siedzą tam z miłości. Po prostu (w kraju) nie ma dla nich sensownej
    alternatywy. I przy tej, że tak powiem, ogólnej polskiej bidzie, jeszcze
    długo nie będzie.

    > Bardzo podoba mi się sformułowanie "płacić jak w dużym mieście". ;)
    > Motorniczy tramwaju może odczuje różnicę. Elektronik... hmm...

    ?
    uważasz, że elektronik nie odczuje różnicy pomiędzy dużym (OK, jednym z
    trzech czy czterech nawiększych) miastem a małym ? hmm...
    (a to jescze przy założeniu, że w mniejszym mieście elektronik w ogóle
    będzie miał coś do roboty oprócz serwisu).

    > Ponad 50% mieszkańców większych aglomeracji ma skołatane nerwy.
    > Niektórzy jeszcze sami o tym nie wiedzą.

    a przenosząc się poza mogą ewentualnie podleczyć nerwy i prawie na pewno
    zrujnować budżet.
    Ewentualnie, bo małe miasto może być równie stresujące jak duże.
    To już lepiej przenieść się za granicę.

    e.