  • Data: 2009-09-21 23:10:28
    Temat: Re: Praca na Mazurach
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-09-22 00:54:25 +0200, "entroper"
    <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> said:

    > Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

    > Jest to więc równoznaczne ze stwierdzeniem, że stawiają na lokalnych
    > zawodników. A dokładniej tych, którzy stamtąd nie uciekli,

    Problem jaja i kury. Co było pierwsze? Brak firm, czy brak pracowników?
    Kto uciekał najpierw i dokąd.

    > bo IMHO nikt
    > sensowny w drugą stronę się nie przeniesie żeby "spokojnie popracować".

    Uważasz że wszyscy "specjaliści" kochają zakorkowane, tłoczne
    aglomeracje. Twoja wola. Jednak powinno Ci przyjść ewentualnie do głowy
    że nie jest to jedynie słuszna opinia.

    > Zakładam, że nie jest to przypadek renomowanej firmy, która miała kaprys
    > wybrać Mazury, zakładam też, że nie otwiera się firmy w takiej lokalizacji
    > żeby płacić jak w dużym mieście,

    Bardzo podoba mi się sformułowanie "płacić jak w dużym mieście". ;)
    Motorniczy tramwaju może odczuje różnicę. Elektronik... hmm...

    > więc dla pracownika "spoza" z
    > jakimkolwiek doświadczeniem taki wybór to spory krok wstecz. Nie wiem jak
    > mocno trzeba mieć skołatane nerwy, żeby sobie coś takiego uczynić :)

    Ponad 50% mieszkańców większych aglomeracji ma skołatane nerwy.
    Niektórzy jeszcze sami o tym nie wiedzą.

    --
    DJ