  • 71. Data: 2014-05-28 18:37:05
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-05-27 22:15, ACMM-033 pisze:

    > A domyśl się, panie purysto, nigdy nie zrobiłeś literówki?
    > I tnij cytaty do niezbędnego minimum.

    Za dużo wymagasz. Jeden tu jest już taki, co internet cytuje.

  • 72. Data: 2014-05-28 19:04:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-28, tusk, donald tusk <N...@g...pl> wrote:

    > bo to jest zmowa cenowa...
    > truskawki na rogu, po 1,5pl za kilogram...
    > ponizej kosztow...
    > myslisz ze tusk nie ustalil tak cen

    Myślę że pierdolisz od rzeczy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 73. Data: 2014-05-28 20:17:47
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    a po-europa zabrała...
    no więc jak pedofile?

    Wiele razy już ujawniłeś swoje preferencje seksualne. Z daleka kłania się
    edukacja w zakrystii.

  • 74. Data: 2014-05-28 20:21:16
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup

    bo to jest zmowa cenowa...
    truskawki na rogu, po 1,5pl za kilogram...
    ponizej kosztow...
    myslisz ze tusk nie ustalil tak cen

    Nie wiem, czy "1,5pl" to dużo ale chyba to podałeś jako niską cenę. Więc
    kupuj. Rozumu ci od tego nie przybędzie ale przynajmniej się najesz.

  • 75. Data: 2014-05-28 21:03:46
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 28.05.2014 18:27, tusk, donald tusk wrote:
    > bo to jest zmowa cenowa...
    > truskawki na rogu, po 1,5pl za kilogram...

    Gdzie? Idę z koszyczkiem.

    pzdr
    bartekltg

  • 76. Data: 2014-05-28 21:16:55
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    wiesz ja za tyle sprzedaję, a za ile Ty kupujesz to wie tusk i jego
    kolesie...

  • 77. Data: 2014-05-28 21:45:02
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 maja 2014 15:31:02 UTC+2 użytkownik fifak napisał:
    > PRACOWNIK A:
    >
    > 20 lat pracy jako monter NN w dużym ZakładzieEnergetycznym(ZE), pensja
    >
    > 2700 brutto + zniżka na energię + dodatki + premia roczna.
    >

    > W tym roku ZE zatrudnił firm zewnętrzną do prac wykonywanych przez
    >
    > PRACOWNIKA A, PRACOWNIK B tej firmy zewnętrznej robi to samo ale
    >
    > ilościowo 2x więcej, za 2000zł brutto bez dodatków.
    >

    > Ceny energii nie zmieniły się.
    >

    > Wybory: 40 milionową rzeszą ludzi rządzi 2 milionowa garstka która
    >
    > zagłosowała i zagłosuje aby utrzymać przy korycie ludzi którzy sprzyjają

> [...]

    Może się za bardzo opierdalał skoro ktoś inny daje radę zrobić 2x tyle. Jak by ten
    zwolniony robił na przykład 14 zleceń dziennie a nowy 15. Ale nie 14 i 28.

  • 78. Data: 2014-05-28 22:13:12
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 28.05.2014 21:16, tusk, donald tusk wrote:
    > wiesz ja za tyle sprzedaję, a za ile Ty kupujesz to wie tusk i jego
    > kolesie...

    Wyraźnie napisałeś
    "truskawki na rogu, po 1,5pl za kilogram... "
    Na rogu to się sprzedaje, nie pisałeś więc o cenie skupu,
    tylko sprzedaży. Dawaj adres sprzedawcy.

    BTW, cana truskawek nie jest bezpośrednio zależna
    od woli rządu. To w socjalizmie tak bywało.

    pzdr
    bartekltg

  • 79. Data: 2014-05-29 00:33:37
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    wiesz ja za tyle sprzedaję, a za ile Ty kupujesz to wie tusk i jego
    kolesie...

    Zwykły kłamca jesteś i kombinator. Paplesz jak chłopczyk w piaskownicy.
    Zapewne ci do niego nie daleko. W sensie mentalnym i intelektualnym na
    pewno.

  • 80. Data: 2014-05-29 05:58:46
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 28.05.2014 18:15, Wojciech Bancer pisze:

    > CHLEB A:
    > mały, niezbyt świeży, kosztuje 5 zł
    >
    > CHLEB B:
    > 2x większy od chleba A, świeżutki, kosztuje 3.50 zł.
    >
    > Który kupisz?

    Dlatego jestem zwolennikiem stałych cen na tego typu artykuły a także
    stałych (zbliżonych) stawek wynagrodzenia za taką samą pracę. Od
    różnicowania jej w zależności od efektów jest premia.
    Kiedyś to było proste.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: