  • 61. Data: 2014-05-28 11:17:39
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2014-05-28 08:34, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > W Grecji też nie dawali, nawet bardziej nie dawali.
    > Efekt znamy.
    >
    > Włodek

    No i jaki jest ten efekt ? Chyba taki ze polacy jeszcze bardziej daja dupy.

  • 62. Data: 2014-05-28 11:48:52
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a ty i myślenie to... europa...

  • 63. Data: 2014-05-28 12:57:18
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    przygotowałem takie zagadnienie:
    czy hanna gronkiewicz waltz "dała" kiedykolwiek pracę komuś z pisu?

  • 64. Data: 2014-05-28 13:43:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 May 2014 12:57:18 +0200 osobnik zwany tusk, donald
    tusk napisał:

    > przygotowałem takie zagadnienie:
    > czy hanna gronkiewicz waltz "dała" kiedykolwiek pracę komuś z pisu?

    czy Jarosław Kaczyński dał kiedykolwiek pracę komuś z PO?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2014-05-28 14:06:45
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    mi dał...

  • 66. Data: 2014-05-28 14:21:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 May 2014 14:06:45 +0200 osobnik zwany tusk, donald
    tusk napisał:

    > mi dał...

    no tak ty jesteś POjebem

  • 67. Data: 2014-05-28 14:43:44
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 27 May 2014 21:24:23 +0200, the_foe <t...@w...pl> wrote:

> [...]
    >udowodnic, ze sytuacja firmy tego wymaga. A jak chce ratowac firmę
    >przenoszac zaklad np. do Polski to musi zaplacic swoim pracownikom

    Jak sobie wybrali komuniste to maja komunizm

    A.L.

  • 68. Data: 2014-05-28 15:44:25
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a po-europa zabrała...
    no więc jak pedofile?

  • 69. Data: 2014-05-28 18:15:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-27, fifak <f...@o...pl> wrote:

    > PRACOWNIK A:
    > 20 lat pracy jako monter NN w dużym ZakładzieEnergetycznym(ZE), pensja
    > 2700 brutto + zniżka na energię + dodatki + premia roczna.
    >
    > W tym roku ZE zatrudnił firm zewnętrzną do prac wykonywanych przez
    > PRACOWNIKA A, PRACOWNIK B tej firmy zewnętrznej robi to samo ale
    > ilościowo 2x więcej, za 2000zł brutto bez dodatków.

    CHLEB A:
    mały, niezbyt świeży, kosztuje 5 zł

    CHLEB B:
    2x większy od chleba A, świeżutki, kosztuje 3.50 zł.

    Który kupisz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 70. Data: 2014-05-28 18:27:54
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    bo to jest zmowa cenowa...
    truskawki na rogu, po 1,5pl za kilogram...
    ponizej kosztow...
    myslisz ze tusk nie ustalil tak cen