  • 51. Data: 2014-05-28 00:07:38
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Tuesday, May 27, 2014, 5:06:18 PM, you wrote:

    > Co się stało z pracownikiem A? Czy ZE nie ma prawa ciąć kosztów?

    Jasne. Ale za jakiś czas zarówno pracownik A jak i B wyjdą na ulicę,
    bo emerytur nie wypracowali. Jeden z powodu utraty pracy, drugi
    pracując na śmieciówie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 52. Data: 2014-05-28 00:08:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 May 2014 00:06:04 +0200 osobnik zwany RoMan
    Mandziejewicz napisał:

    > Chwileczkę - głosowało ponad 7 milionów. Nikt pozostałym 23 milionom
    > uprawnionych pistoletów do głów nie przyłożył - trzeba było iść i
    > głosować. Jeśli nie za, to choć przeciw czemuś. Nieobecni nie mają
    > racji.

    ale to własnie Ci niegłosujący najwięcej marudzą.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2014-05-28 00:12:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    Wednesday, May 28, 2014, 12:08:30 AM, you wrote:

    > ale to własnie Ci niegłosujący najwięcej marudzą.

    Niech się w dupę ugryzą.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 54. Data: 2014-05-28 00:53:10
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2014-05-27 21:27, the_foe pisze:

    > jaka konkurencja? Przeciez kazdy kraj izoluje swoje rynki pracy jak
    > tylko moze, inaczej Chinczycy, Wietnamczycy itp. przejeliby kazdy kraj w
    > kilka lat.

    tAA KAZDY KRAJ OPROCZ POLSKI I BOLKA ELEKTRYKA

  • 55. Data: 2014-05-28 01:44:03
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Ostatnio to Szwajcarzy zatestknili za komuna. Ale o dziwo lud wykazal
    > sie rozsadkiem (choc druga strona moze uwazac ze brakiem)

    Pewnie im deflacja i zbyt silny pieniądz dopiekły, bo wiem, że rozpaczliwie
    się miotali jak gówno w przeręblu, aby zmanipulować kurs franka w stronę,
    która pozwoliła by gospodarce złapać oddech... Mieli pewnie tak duży zapas
    na ewentualne przepierdolenie kasy przez komunę, że mogli sobie pozwolić na
    to... nie wiem, bo nie wgłębiałem się dalej w szczegóły. Przepierdolili by
    tyle co trzeba i komuna out :P :) Sory za dosłowne słowa, ale czyż co innego
    działo/dzieje się z kasą w krajach komunistycznych?
    Jednak Helweci to mądry lud i wiedzą, jak nie zbudzić się z ręką w nocniku.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 56. Data: 2014-05-28 08:10:43
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    np we Francji pracodawca grzecznie siedzi i słucha co mu zwiazki
> [...]
    > udowodnic, ze sytuacja firmy tego wymaga. A jak chce ratowac firmę
    > przenoszac zaklad np. do Polski to musi zaplacic swoim pracownikom
    > haracz, czesto kilkuletnie pobory.
    > Mimo takiego terroru, przesladowan pracodawców, gospodarka Francji ma
    > się całkiem dobrze. Jest jedną z najnowoczesnieszych i
    > najefektywniejszych gospodarek swiata.
    > Istnieje wrecz zaleznosc - im pracodawca jest bardziej męczony tym
    > sprawniej działa. Bo nie ma wyboru. Zasoby sa ograniczone, wiec bełkot o
    > tym ze ucieknie tam gdzie go mniej męcza nie ma pokrycia w rzeczywostosci.

    Bo tam robotnicy nie daja sobie dupy ruchac

  • 57. Data: 2014-05-28 08:34:28
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-05-28 08:10, LeonKame wrote:
    > np we Francji pracodawca grzecznie siedzi i słucha co mu zwiazki
    >>

    > Bo tam robotnicy nie daja sobie dupy ruchac

    W Grecji też nie dawali, nawet bardziej nie dawali.
    Efekt znamy.

    Włodek

  • 58. Data: 2014-05-28 09:37:36
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 28.05.2014 00:08, masti wrote:

    > ale to własnie Ci niegłosujący najwięcej marudzą.

    a jakbys mial o poranku pewnego dnia wybrac:

    chcesz dzis sraczke czy bolesne zatwardzenie tak przez kolejna kadencje

    to co bys wybral?

    frekwencje mamy chujowa bo niektorrzy w dupie maja klamstwa kolejno
    kazdej partii sciemniaczy

    gdyby nie referendum lokalne to na ostatnie wybory do europarlamentu bym
    dupy nie ruszyl

    bo na lokalne mialem motywacje - stop ZIO!

    a na to zeby wyslac jakiegos tego a nie tamtego do bruksseli, zeby sie
    napasl - to nie.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 59. Data: 2014-05-28 09:40:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 May 2014 00:07:38 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale za jakiś czas zarówno pracownik A jak i B wyjdą na ulicę,

    To juz było, w 19 w. za komunardów :P
    --
    Jacek

  • 60. Data: 2014-05-28 09:44:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 May 2014 09:37:36 +0200, Malpy i Delfiny napisał(a):

    > a na to zeby wyslac jakiegos tego a nie tamtego do bruksseli, zeby sie
    > napasl - to nie.

    A znasz powiedzenie o polskim piekle? Tam diabli nie muszą pilnować żeby
    ktoś z kotła ze smołą nie wylazł. Polacy sami pilnują ;)
    --
    Jacek