  • Data: 2010-06-10 19:02:35
    Temat: Re: Praca dla elektronika praktykującego.
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Heh juz widze ten projekt z takim podejsciem.

    Jakim, co Ci się nie spodobało, to że zapytałem o powód pytania?
    Poza tym zacytuję RoMana:
    _Patrz Ty mnie na usta: ZAMRAŻARKĘ nie chłodziarkę._ ;)

    > Pracowalem przy 2 projektach urzadzen elektronicznych, firma
    > zleceniodawca siedziba Hamburg kilku innych wspolpracownikow Wegry,
    > Chiny i Grecja kontakt jedynie przez PSN i Skype. Jakos nie stanowilo
    > to dla zleceniodawcy problemu ze nigdy sie nie widzielismy w
    > "rzeczywistym swiecie".

    No i fantastycznie, gratuluję. Ja natomiast wolę zobaczyć projekt,
    dotknąć prototypu, pogadać przy pepsi, przymierzyć do kieszeni dopiero
    co wyfrezowanej obudowy przykładowo. Ty natomiast proponujesz mi
    freelancerstwo w którym będę za każdym razem czekał aż paczka kurierem
    przyjdzie, a jak się okaże że musimy pogadać to akurat będziesz siedział
    nad czymś innym i nie odbierzesz.
    Podpowiem jeszcze raz, etat - nie zlecenie.

    Miłego.
    Irek.N.