  • Data: 2011-03-18 14:12:07
    Temat: Re: Pproszę o radę - co kupić?
    Od: "E.K." <EK@#.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Modem i komorka to takze dwie karty sim lub bardzo uciazliwe
    > przekladanie.

    Koncepcja franka polega na używaniu modemu do laptopa
    w celu korzystania z Internetu i komórki do rozmów i SMSów.
    Żadnego przekładania. Dwie niezależne rzeczy.

    > tak jak chcesz uzywac, zeby komorka sprawdzala skrzynke czesto, to
    > trzeba uwazac na sposob rozliczania. 100kB w jedna strone, 100kB w
    > druga, i wychodzi 600MB miesiecznie tylko na sprawdzenie poczty, z
    > rzeczywistym transferem wielokrotnie mniejszym.

    Po co wprowadzasz ludzi w błąd?

    Wystarczy 10 MB na miesiąc i to przy ustawieniu na sprawdzanie skrzynki
    najczęściej jak można ustawić czyli co 30 min. Wystarczy mi sprawdzanie
    przez pół dnia, gdy nie mam dostępu do komputera stacjonarnego.
    Jedno sprawdzenie to w sumie 10 kB - informacja z billingu.

    Pozdrawiam
    E.K.