  • Data: 2011-03-18 12:11:38
    Temat: Re: Pproszę o radę - co kupić?
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18.03.2011 E.K. <EK@#.pl> napisał/a:
> [...]
    Raczej trudno będzie ci znaleźć dobry telefon i modem z HSPA w jednym,
    poniżej 200 PLN. Pytanie podstawowe za ile?
    Używałem kiedyś w tej konfiguracji v3xx, no może bez przesady z tymi
    sms, ale jako modem i telefon do rozmów bardzo ok. Sprzedałem niedawno
    za nieco ponad 100pln. I to był bardzo dobry modem, usb i bt. Zero
    jakichkolwiek problemów, modem AT.
    Inne stare już które miałem: to z630, nie polecam, modem niestabilny,
    problemy ze startem, nie do końca zgodny z AT. 6220c - zgodny z AT,
    zdarza się zrywać, ale rzadko. Pewnie za grosze będzie 6021, ale to już
    zabytek, tylko EDGE ale może wystarczy, modem AT, zdarza mu się zrywać.

    Niby od dosyć dawna używam 2 karty z taryfą "data" i dedykowanym modemem,
    ale ze względu na różnice w zasięgu, czasem ciągle korzystam z modemu
    w telefonie. Ogólnie te nowe są lepsze, tyle że warto (moim zdaniem)
    zwrócić uwagę czy telefon rozumie komendy AT i czy modem jest stabilny
    i czy wystarczy podłączyć modem i skonfigurować PPP. Jeśli telefon wymaga
    sterownika/specjalnego programu do obsługi modemu. To prędzej czy później
    będą z nim problemy.

    --
    kakmaratgmaildotcom