  • 81. Data: 2010-10-21 09:33:32
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    news:4cc004a3$0$21001$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale wybór miał i tak tylko spośród 2. czerwonych kandydatów...
    Nie, wybór był pomiędzy czerwonym i lewicowym.
    Czerwony i lewicowy to dla mnie nie to samo.
    Zresztą fanom międzynarodowego kapitału dziękuje tak samo jak marzącym o
    krypcie w moskiewskim mauzoleum.

  • 82. Data: 2010-10-21 09:36:06
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza sie, ale nie do konca.
    >
    > Chyba nie wierzysz w to, ze socjalisci nagle pozwola
    > Ci decydowac o swoim zyciu i nie ubezpieczac sie ;)
    >
    > Sporo daloby gdyby czesc pieniedzy idacych na ubezpieczenie
    > trafiala dokladnie tam gdzie chcesz sie leczyc - w slad
    > za Twoja wizyta u lekarza.

    Stawiam tezę - w totalnie liberalnym świecie sukcesy będą odnosiły
    gospodarki regulowane (vide Japonia, Korea, OIMW)

  • 83. Data: 2010-10-21 09:38:51
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Jak ostatnio naprawialem w wybranym prze zemnie warsztacie auto z
    > ubezpieczenia OC sprawcy to docenilem ten caly ustawowy przymus.

    Ja jak odbierałem becikowe to też się ucieszyłem.
    Widzisz i oceniasz tylko to co widać z tej góry lodowej. Czerwoni zresztą
    celowo tak pokomplikowali to wszystko aby mało kto chciał ogarnąć szerszy
    obrazek.
    Przymusowe ubezpieczenia (Bismarck to chyba wymyślił) to największe zło
    jakiego dopuścili się politycy...

    > Swoja droga dlaczego nie mialbym leczyc sie u wybranego przez siebie
    > lekarza za pieniadze wyplacone przez wybranego wczesniej przez zemnie
    > ubezpieczyciela do ktorego odprowadzam co miesiac obowiazkowa skladke
    > ubezpieczenia zdrowotnego?

    Nie rozumiem
    Skoro obowiązkowo płacisz to trudno żebyś miał nie korzystać.

  • 84. Data: 2010-10-21 09:39:23
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    > Co daje prywatyzacja szpitali przy przymusie ubezpieczeń???
    > To fikcja!
    > I tak właśnie rodzą sie mity, że prywatne jest be.
    > Dla tych prywatnych klinik, szkół ogromną nieuczciwą konkurencją są
    > państwowe - "darmowe".
    > Dlatego lepsi uczniowie są własnie w państwoych a prywatne nie rozwija się
    Dla prywatnych szkół konkurencję stanowi oferta edukacyjne i zaplecze
    badawczo-dydaktyczne szkół państwowych. Prywatne szkoły bez państwowych by
    nie istniały, bo 99,9% kadry po prostu w nich dorabia. Prywatne szkoły to
    często pituliten geszeft, a nie uczelnie.

  • 85. Data: 2010-10-21 09:41:32
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1qbg91zvj4qk5.l1vdvxqxp3jq$.dlg@40tude.net...
    > A co, ropę w PL znaleźli?

    Nie - znalezli kilka milionow ludzi, ktorzy swietnie
    sobie dadza sami rade, po warunkiem ze nikt nie bedzie
    im "pomagal".

  • 86. Data: 2010-10-21 09:42:48
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Chyba nie wierzysz w to, ze socjalisci nagle pozwola
    > Ci decydowac o swoim zyciu i nie ubezpieczac sie ;)

    Wierzę, że kiedyś uda się...
    Może nie za mojego życia.
    Ale!
    Zupełnie abstrahując od mojej wiary - myślę, że ten cały złodziejski system
    pierdyknie niedługo.
    Jak się tylko banki zorinetują, że rząd nie będzie spłacał obligacji...
    dlatego od rządu nigdy nie dowiesz się prawdy o stanie państwa. Grecja też
    udawała, że jest ok tak długo jak się tylko dało.

    > Sporo daloby gdyby czesc pieniedzy idacych na ubezpieczenie
    > trafiala dokladnie tam gdzie chcesz sie leczyc - w slad
    > za Twoja wizyta u lekarza.

    Ehh to pudrowanie ran...

  • 87. Data: 2010-10-21 09:45:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    quent napisa?(a):

    > Przymusowe ubezpieczenia (Bismarck to chyba wymyślił) to największe zło
    > jakiego dopuścili się politycy...

    Masz chyba na mysli system emerytalny dzialajacy jak piramida finansowa?

    No wlasnie - nie rozumiesz.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 88. Data: 2010-10-21 09:47:04
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Tak dzieje się z wodociągami, ciepłowniami. Tak stało się z telefonią. Tak
    > będzie ze s.z. W planach są obwodnice. Żyję tu na tyle długo, że wiem, iż
    > innej opcji nie ma. A jedyna opcja to - opodatkować 30 mln frajerów na
    > rzecz korporacji. Niekoniecznie prywatnych, bo TP tak naprawdę prywatna
    > nie jest. A jak prywatyzujący się spisze - to świat mu stoi otworem. Praca
    > w międzynarodowej instytucji, często za granicą, splendor, fucha w
    > zaprzyjaźnionym koncernie.

    Korporacje to faszyzm.
    Małe jest piękne - firmy rodzinne na wolnym rynku którego absoltunie NIE MA.

  • 89. Data: 2010-10-21 09:48:01
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Czerwony i lewicowy to dla mnie nie to samo.

    Jakaś tam różnica pewnie jest ale czy to ma jakieś znaczenie?

  • 90. Data: 2010-10-21 09:51:05
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > A co, ropę w PL znaleźli?

    "Ropa" siedzi w niesamowitej przedsiębiorczości Polaków. To jest ta energia
    której nie należy tłumić jak to się dziś skutecznie robi.
    Jest taka gmina w PL w której jest bunkiej Hitlera, który jest odwiedzany
    przez duża ilośc turystów zza granicy. Mają tam jednen z najwiekszych
    wskaźników bezrobocia w kraju :-/