eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuraturyRe: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
  • Data: 2010-10-26 09:00:26
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ia5q6c$dua$1@opal.icpnet.pl...

    > polemizujesz sam ze sobą?? czy to nie ty 'pojechałeś ' cytatem 2 listy
    > wcześniej??

    "Pojechałem" dużo świeższym cytatami, aby wykazać profetyczne zdolności
    cudownego prezydenta.
    Przyznasz, że trudniej je pozyskać w medialnych kometarzach, a łatwiej
    uzyskać słuchając na żywo. Kiedyś było łatwiej...

    > a co tam pod krzyżem słychać
    posłanka partii rządzącej fotografuje się z gangsterem szantażującym
    senatora partii rządzącej - ot tak, żeby było o fotografii.
    I dominik T dostaje pozwolenie na zgromadzenie, którego bezpieczeństwa sam
    nie jest w stanie zapewnić - o czym otwarcie pisze w zgłoszeniu. I, choć
    zgodnie z ustawą jest to warunek uzyskania pozwolenia, dostaje zgodę.

    A o ile zostaliśmy zadłużeni przez najlepiej prowadzone Państwo pisząc te
    posty? I jak długo będziemy to spłacać, uwzględniając fakt, że nasz PKB PC
    jest o tyle niższy od nieudolnych Czech, o ile nieudolna Białoruś ma niższy
    od nas? Albo uwzględniając, że PNB PC mamy chyba nawet niższy od wspomnianej
    Białorusi?