eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuraturyRe: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
  • Data: 2010-10-22 15:08:51
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.10.2010 14:51, quent wrote:
    >> Emerytom?
    >
    > Broń Boże!
    >
    >> Szkolnictwu?
    >
    > Sprywatyzować

    I kto ma płacić za naukę powszechną? Rodzice? No już to widzę - Zocha,
    na flachę nie ma, a ty k... dziecko do szkoły posyłasz? To tworzenie
    sobie armii bezrobotnych, co oznacza w perspektywie armię przestępców,
    bo opieki społecznej też żadnej nie ma, a analfabeta to teraz nawet
    pracy przy kopaniu rowów nie znajdzie.

    > Na policję, sądy, wojsko więcej kasy...

    Akurat sądy są przeinwestowane. Wydajemy na nie najwięcej kasy z całej
    UE. Tylko, że organizacja pracy jest taka, a nie inna.

    > Ja nie chcę aby rząd się mną opiekował, absolutnie!

    W Meksyku masz model gdzie rząd się już nikim nie opiekuje, szczególnie
    w miastach na pograniczu z USA. Ale większość osób nie jest z tego
    powodu szczęśliwa.

    --
    http://szumofob.eu