eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwPozycjonowanie - jak to interpretować? › Re: Pozycjonowanie - jak to interpretować?
  • Data: 2012-05-02 18:51:24
    Temat: Re: Pozycjonowanie - jak to interpretować?
    Od: Kapsel <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tue, 1 May 2012 12:13:12 +0200, Marek napisał(a):

    > Wpisuję sobie do Googli różne popularne frazy i patrzę jaki serwis jest na
    > pierwszym miejscu. Potem sprawdzam operatorem link: linki do tego serwisu,
    > zaglądam także w kod HTML.

    Operator link pokazuje tylko przykładowe linki, w żadnym razie wszystkie
    znane googlowi.
    Więcej zobaczysz narzędziami zewnętrznymi np. majesticseo.

    Dla porządku tylko dodam, że liczba linków nie ma bezpośredniego
    przełożenia na pozycje, bo to tylko jeden z wielu parametrów na nie się
    składający (choć istotny).

    > Nierzadko czołowe serwisy nie mają linków do
    > siebie lub mają np. tylko jeden czy dwa. Czasem brakuje nawet meta
    > description.

    Description nie ma wpływu na pozycje w Google.


    > Czy w swietle ostatnich zmian w Google liczą się takie miejsca jak
    > katalogi? Np. DMOZ ?

    Katalogi technicznie rzecz biorąc mają moc, choć nie zawsze warto się na
    nich skupiać, zależy jak ma być zaprojektowana kampania pozycjonowania, ile
    jest pieniedzy, czasu i jakie oczekiwania.

    DMOZ działa, ale nic tam nie dodasz, moderatorzy olewają.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: