  • Data: 2012-05-03 15:22:31
    Temat: Re: Pozycjonowanie - jak to interpretować?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 2 May 2012 18:51:24 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Tue, 1 May 2012 12:13:12 +0200, Marek napisał(a):
    >
    > Operator link pokazuje tylko przykładowe linki, w żadnym razie wszystkie
    > znane googlowi.
    > Więcej zobaczysz narzędziami zewnętrznymi np. majesticseo.

    Faktycznie! Google pokzały jeden link a majesticseo 4500. Drobna różnica
    :-D Czy jest jakieś alternatywne narzędzie lecz tańsze? Moją intencją jest
    przede wszystkim zbadanie danej tematyki strony WWW pod względem tego gdzie
    inni z danej branży zamieścili (wartościowe) linki aby móc samemu w podobne
    miejsca uderzyć.

    > Dla porządku tylko dodam, że liczba linków nie ma bezpośredniego
    > przełożenia na pozycje, bo to tylko jeden z wielu parametrów na nie się
    > składający (choć istotny).

    Co do linków to powiązanie tematyczne linków a nie same w sobie linki się
    liczą.

    > Katalogi technicznie rzecz biorąc mają moc, choć nie zawsze warto się na
    > nich skupiać, zależy jak ma być zaprojektowana kampania pozycjonowania, ile
    > jest pieniedzy, czasu i jakie oczekiwania.

    Czy orientujesz się jakie działania w tej chwili mają największą
    skuteczność? Google ostatnio jakąś rewolucję przeprowadzają i być może
    zmienia się to. Załóżmy do rozważań, że chodzi o zdobycie stabilnej pozycji
    bez ryzyka bana. Czas nie musi być mega krótki.

    > DMOZ działa, ale nic tam nie dodasz, moderatorzy olewają.

    To też zauważyłem. Sądziłem, że zapomniałem dodać jakąś stronę gdyż od roku
    jej tam nie ma. Zwykle nowe zawsze zgłaszam. Powtórne zgłoszenie też nie
    zadziałało więc uznałem katalog za martwy.