eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwPozycjonowanie - jak to interpretować?Re: Pozycjonowanie - jak to interpretować?
  • Data: 2012-05-04 20:11:21
    Temat: Re: Pozycjonowanie - jak to interpretować?
    Od: Kapsel <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Thu, 3 May 2012 15:22:31 +0200, Marek napisał(a):

    >> Operator link pokazuje tylko przykładowe linki, w żadnym razie wszystkie
    >> znane googlowi.
    >> Więcej zobaczysz narzędziami zewnętrznymi np. majesticseo.
    >
    > Faktycznie! Google pokzały jeden link a majesticseo 4500. Drobna różnica
    > :-D Czy jest jakieś alternatywne narzędzie lecz tańsze? Moją intencją jest
    > przede wszystkim zbadanie danej tematyki strony WWW pod względem tego gdzie
    > inni z danej branży zamieścili (wartościowe) linki aby móc samemu w podobne
    > miejsca uderzyć.

    Jest jeszcze ahrefs.com, cognitive seo i opensite explorer, każdy w wersji
    free coś pokaże, każdy kosztuje pieniądze gdy chcesz zacząć korzystać z
    danych na serio.

    I - dla porządku - ze względu na ograniczenia techniczne i możliwość
    blokowania botów, prawdopodobnie żadne z tych narzędzi nie pokaże
    wszystkich linków prowadzących do domeny (przy założeniu, że dla domeny
    jest robione jakieś seo).
    To nie czyni tych narzędzi bezużytecznymi, ale warto znać ograniczenia :)

    >
    >> Dla porządku tylko dodam, że liczba linków nie ma bezpośredniego
    >> przełożenia na pozycje, bo to tylko jeden z wielu parametrów na nie się
    >> składający (choć istotny).
    >
    > Co do linków to powiązanie tematyczne linków a nie same w sobie linki się
    > liczą.

    Anchory raczej, sama tematyczność na razie bodaj tylko szczątkowo.


    >> Katalogi technicznie rzecz biorąc mają moc, choć nie zawsze warto się na
    >> nich skupiać, zależy jak ma być zaprojektowana kampania pozycjonowania, ile
    >> jest pieniedzy, czasu i jakie oczekiwania.
    >
    > Czy orientujesz się jakie działania w tej chwili mają największą
    > skuteczność? Google ostatnio jakąś rewolucję przeprowadzają i być może
    > zmienia się to. Załóżmy do rozważań, że chodzi o zdobycie stabilnej pozycji
    > bez ryzyka bana. Czas nie musi być mega krótki.


    Bana dostać możesz w zasadzie wyłącznie za działania "on site", czyli np.
    podawanie innej treści robotom a innej użytkownikom witryny i inne złe
    rzeczy.
    Za linki raczej nie, choć ostatnio Google zmieniło zdanie i wygląda, że nie
    tyle bana, co utratę wypracowanych pozycji w sposób wręcz nadmiarowy można
    za linki złapać.

    Rzecz o którą pytasz, to temat który pozycjonerzy (w tym ja) zgłębiają
    przez lata i trudno to opisać, gdyż w znacznej mierze skuteczność zależy od
    konkretnego przypadku i stawianych celów.

    W skrócie: szukaj linków z możliwie popularnych, wartościowych witryn. Im
    większy procent linków ze słabych źródeł (jakieś zapyziałe katalogi,
    śmieciowe precle, itp.) tym większe ryzyko niepowodzenia i złapania kary
    (filtra).
    Poczytaj też o optymalizacji witryny i systematycznie ją poprawiaj
    jednocześnie planując rozbudowę o nowe treści.

    Zaznaczam jednak, że trudnych haseł raczej nie złapiesz, chyba że masz
    bardzo znaną markę i witryna ma dużo wartościowych, naturalnych linków.
    Wtedy się idzie po pomoc do zawodowców właśnie ;) choć oczywiście proste
    hasła przy odrobinie wiedzy i samozaparcia można samemu.


    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: