  • 1. Data: 2010-09-11 21:40:17
    Temat: Poznań - Wypadek motocyklistow przy kontroli predkosci
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    Tak szukam tu jakiejs dyskusji na ten temat i nic?

    W skrocie:
    Poznanscy policjanci zrobili sobie lapanke na 3 pasmowej drodze. Stali
    po LEWEJ! stronie tej trasy. W trakcie zatrzymywania auta ktore
    przekroczylo predkosc i jechalo srodkowym pasem doszlo do wypadku. Otoz
    auto chcac zjechac z drogi musialo przeciac lewy pas na ktorym akurat
    znalezli sie motocyklisci...

    Dwoch motocyklistow rozbilo sie. Jeden o tyl auta, drugi sie przewrocil
    - pewnie przy hamowaniu spanikowal - wersja oficjalna ze przewrocil sie
    podczas proby ominiecia wypadku. Jeden z nich z nich jest dosc powaznie
    ranny.

    Poznan huczy, dyskusje na lokalnych telewizjach nie maja konca, a
    policja uparcie nie przyznaje sie do bledu.

    http://www.epoznan.pl/index.php?section=news&subsect
    ion=news&id=20798

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 2. Data: 2010-09-11 21:45:43
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2010-09-11 23:40, Piotr May pisze:

    > W skrocie:
    > Poznanscy policjanci zrobili sobie lapanke [cut]
    > Dwoch motocyklistow rozbilo sie. [cut]
    > Poznan huczy, [cut]

    Jeszcze jedno... co ciekawe, swiadkowie twierdza ze zaden z policjantow
    bedacych na miejscu nie udzielil pomocy poszkodowanym.

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 3. Data: 2010-09-11 22:59:01
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    tak, ale jechali 180 km wiec sa sobie winni

    jk

  • 4. Data: 2010-09-11 23:09:12
    Od: Arni <a...@n...spam>

    malgosia pisze:

    > tak, ale jechali 180 km wiec sa sobie winni
    >
    > jk

    jak to było?

    Kolina spierdalaj

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2010-09-12 09:42:03
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ranny.
    > Poznan huczy, dyskusje na lokalnych telewizjach nie maja konca, a policja

    To tylko potwierdz to o czym od dawna trąbię: policja w tym kraju jest
    nikomu nie potrzebna. W większości to ludzie bez wykształcenia o niskim
    morale, o chamskim zachowaniu, nastawieni tylko i wyłącznie na osiąganie
    korzyści matrialnych. O bardzo miernym wyszkoleniu i przygotowaniu
    zawodowym, nieznający języków obcych, nawet rosyjskiego, którego większość
    straszych uczyła się w podstawówce. Cała ta gadka o tym, że jak się jebie
    ludzi mandatami za przekraczanie prędkości, to będzie bezpieczniej, jest
    tylko zwykłym pierdoleniem. Tak naprawdę to rząd oraz komendant główny
    policji nie mają żadnego pomysłu na to, jak wykorzystać policjantów do
    poprawy bezpieczeństwa na drogach i nie tylko. Policjanci z ruchu drogowego
    są rozliczani tylko i wyłącznie z tego ile mandatów wystawili w danym
    miesiącu. Oczywiście oficjalnie się temu zaprzecza przez rzeczników
    policyjnych, ale w praktyce tak to wygląda. Koniec miesiąca, to wzmożone
    jebanie kierowców - żeby nadrobić czas w którym zamiast wypisywać mandaty,
    brało się w łapę. Nigdy w historii tego kraju policja nie przyznała się do
    żadnego błędu. Wszystkie takie sprawy rozstrzygane są na drodze sądowej, na
    wniosek ludzi pokrzywdzonych przez policję. Sądy oczywiście "niezawisłe"
    zawsze trzymają stronę policji. Jeśli wina jest aż nadto ewidentna, wtedy
    wykręcają kota ogonem, a jak się nie da, bo za bardzo nagłośniona sprawa, to
    przyznają jakieś tam odszkodowania - są to jednak sprawy jednostkowe. Oprócz
    Rosji i byłych krajów CCCP nie widziałem nigdzie tak marnej policji...

    P.S. Nie byłem w Albanii, to nie wiem jak tam...

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2010-09-12 10:45:44
    Od: n...@s...com

    On Sat, 11 Sep 2010 23:40:17 +0200, Piotr May <p...@r...pl>
    wrote:

    >Tak szukam tu jakiejs dyskusji na ten temat i nic?

    Niedostosowanie predkosci do warunkow, po czysta i piec pkt karnych im
    dac. Ew. sad grodzki.

    >Poznan huczy, dyskusje na lokalnych telewizjach nie maja konca, a
    >policja uparcie nie przyznaje sie do bledu.

    no wez, milicja dobrze stala i lapala, wine ponosza motocyklisci (z
    difoltu, znaczy oczywistej oczywistosci) i w mniejszym stopniu
    kierowca samochodu.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2010-09-12 11:29:57
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-09-12 12:45, n...@s...com pisze:

    > no wez, milicja dobrze stala i lapala, wine ponosza motocyklisci (z
    > difoltu, znaczy oczywistej oczywistosci) i w mniejszym stopniu
    > kierowca samochodu.

    milicja nie powinna zstwarzac zagrozenia, moze taki samochod zatrzymac w
    inny sposob, a wine ponosi tutaj kierowca samochodu, bo to on zmienil
    pas zajezdzajac droge motocyklistom, skoro dostal znak do zatrzymania
    sie i zjechania na inny pas ruchu musi sie upewnic, ze takim manewrem
    nie spowoduje zagrozenia na drodze i nawet moze sie zatrzymac 100 i
    wiecej metrow za milicja i niech oni nic nie moga mu zrobic. Inna sprawa
    jest, ze n milicja nie powiina stac i zatrzymywac pojazdow, w miejscach,
    gdy bedzie zagrazac to bezpieczenstwu w ruchu. Niestety wiekszosc
    kierowcow, gdy zostaja zatrzymani to panikuja, hebel max w podloge i do
    boku, a tak nie powinno byc

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 8. Data: 2010-09-12 11:47:39
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    n...@s...com wrote:

    >no wez, milicja dobrze stala i lapala, wine ponosza motocyklisci (z
    >difoltu, znaczy oczywistej oczywistosci) i w mniejszym stopniu
    >kierowca samochodu.

    No nie wiem jak bylo, z tej notatki w stylu superfaktu na temat
    zdarzenia niewiele wynika ale mozna by domniemywac wylaczna wine
    kerowcy mini. Zmienil pas nieprawidlowo, zajechal i spowodowal.
    Co ma do tego policja i dlaczego zdaniem autora mieliby zaprzestac
    kontroli w tym miejscu to nikaki z niczego nie wynika, bo akurat
    przytaczane przepisy nijak sie maja do zdarzenia.
    A ze to faktycznie tak bywa jakos, ze zatrzymywany kierowca zwykle
    reaguje panicznie i zapomina o wszystkim innym na drodze to zdarzylo
    mi sie obserwowac wielokrotnie.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2010-09-12 12:01:55
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci
    > No nie wiem jak bylo, z tej notatki w stylu superfaktu na temat
    > zdarzenia niewiele wynika ale mozna by domniemywac wylaczna wine
    > kerowcy mini. Zmienil pas nieprawidlowo, zajechal i spowodowal.

    Kierowca mini jest wspólwinny. Lecz wina lezy ewidentnie po stronie
    pseudopolicjantów. Jak zanm zycie, to misiek wyskoczyl z krzaków z lizakiem
    tuz przed maska mini. Wyskoczyl z lewej strony jezdni kilkupasmowej,
    zatrzymujac samochód na srodkowym pasie. Kierowca po prostu zareagowal jak
    KAZDY w takiej sytuacji. Hebel w podloge i próba natychmiastowego
    podjechania najblizej panów pseudo. Dlatego, zeby sie panowie nie zemscili
    mandatem, za to, ze stanal dalej a oni musieli isc. To normalne.

    > Co ma do tego policja i dlaczego zdaniem autora mieliby zaprzestac
    > kontroli w tym miejscu to nikaki z niczego nie wynika, bo akurat
    > przytaczane przepisy nijak sie maja do zdarzenia.

    Do przepisów trzeba jeszcze miec wyobraznie i zdrowy rozsadek. No i
    inteligencje jakakolwiek, o co trudno w tej instytucji...

    > A ze to faktycznie tak bywa jakos, ze zatrzymywany kierowca zwykle
    > reaguje panicznie i zapomina o wszystkim innym na drodze to zdarzylo
    > mi sie obserwowac wielokrotnie.

    A mi zawsze. Idiotyczne kontrole w najglupszych mozliwych miejscach,
    wyskakiwanie z krzaków, dopierdalanie sie do wszystkiego, wyrobily w
    kierowcach odruch Pawlowa. Osobiscie spodobal mi sie jeden Ukrainiec, który
    jechal przez lubelszczyzne. Jechal tirem. Z krzaków tuz przed nim wyskoczyl
    milicjancik z lizakiem. Wania w tym czasie przpalal fajke. Tir nawet nie
    podskoczyl. Wania spokojnie palil nieswiadomy, ze misiek podzielil los
    plaskiego kota... Niestety, jak wyzej pisalem, brak inteligencji panów nie
    pozwolil wyciagnac wniosków z tego zdarzenia...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2010-09-12 13:05:37
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>