    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Poznań - Wypadek motocyklistow przy kontroli predkosci
    Date: Sun, 12 Sep 2010 11:42:03 +0200

    Użytkownik "Piotr May" <p...@r...pl> napisał w wiadomości
    news:4c8bf743$1@news.home.net.pl...
    > Tak szukam tu jakiejs dyskusji na ten temat i nic?
    > W skrocie:
    > Poznanscy policjanci zrobili sobie lapanke na 3 pasmowej drodze. Stali po
    > LEWEJ! stronie tej trasy. W trakcie zatrzymywania auta ktore przekroczylo
    > predkosc i jechalo srodkowym pasem doszlo do wypadku. Otoz auto chcac
    > zjechac z drogi musialo przeciac lewy pas na ktorym akurat znalezli sie
    > motocyklisci...
    > Dwoch motocyklistow rozbilo sie. Jeden o tyl auta, drugi sie przewrocil -
    > pewnie przy hamowaniu spanikowal - wersja oficjalna ze przewrocil sie
> [...]
    ion=news&id=20798

    To tylko potwierdz to o czym od dawna trąbię: policja w tym kraju jest
    nikomu nie potrzebna. W większości to ludzie bez wykształcenia o niskim
    morale, o chamskim zachowaniu, nastawieni tylko i wyłącznie na osiąganie
    korzyści matrialnych. O bardzo miernym wyszkoleniu i przygotowaniu
    zawodowym, nieznający języków obcych, nawet rosyjskiego, którego większość
    straszych uczyła się w podstawówce. Cała ta gadka o tym, że jak się jebie
    ludzi mandatami za przekraczanie prędkości, to będzie bezpieczniej, jest
    tylko zwykłym pierdoleniem. Tak naprawdę to rząd oraz komendant główny
    policji nie mają żadnego pomysłu na to, jak wykorzystać policjantów do
    poprawy bezpieczeństwa na drogach i nie tylko. Policjanci z ruchu drogowego
    są rozliczani tylko i wyłącznie z tego ile mandatów wystawili w danym
    miesiącu. Oczywiście oficjalnie się temu zaprzecza przez rzeczników
    policyjnych, ale w praktyce tak to wygląda. Koniec miesiąca, to wzmożone
    jebanie kierowców - żeby nadrobić czas w którym zamiast wypisywać mandaty,
    brało się w łapę. Nigdy w historii tego kraju policja nie przyznała się do
    żadnego błędu. Wszystkie takie sprawy rozstrzygane są na drodze sądowej, na
    wniosek ludzi pokrzywdzonych przez policję. Sądy oczywiście "niezawisłe"
    zawsze trzymają stronę policji. Jeśli wina jest aż nadto ewidentna, wtedy
    wykręcają kota ogonem, a jak się nie da, bo za bardzo nagłośniona sprawa, to
    przyznają jakieś tam odszkodowania - są to jednak sprawy jednostkowe. Oprócz
    Rosji i byłych krajów CCCP nie widziałem nigdzie tak marnej policji...

    P.S. Nie byłem w Albanii, to nie wiem jak tam...

    --
    Grzybol