  • 31. Data: 2010-09-14 08:10:47
    Temat: Re: Poznań - Wypadek motocyklistow przy kontroli predkosci
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:74968c62-5d89-4e21-a082-0345542a773b@a19g2000vb
    i.googlegroups.com...

    > macie w tym Posen .... ciach

    co to znaczy?
    --
    Przemek P
    RF900R
    Lublin

  • 32. Data: 2010-09-14 08:21:05
    Od: n...@s...com

    On Tue, 14 Sep 2010 01:27:53 +0200, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    >Rozumiem ze lapali na zjezdzie z tej estakady?

    Na wjezdzie. Nastepny pkt w ktorym mozna sie zatrzymac jest poza
    obrazkiem.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 33. Data: 2010-09-14 08:31:39
    Od: "Przemek P" <general71@@o2.pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    .

    > odbijam instynktownie w lewo, bo z prawej mam na pasie auto i wpierdalam
    > sie w radiole. za kare.

    I tu przypomniała mi się niedawna historia z Lublina. Jadąc drogą dwupasmową
    w kierunku centrum od strony Chełma/Zamościa zaraz za wiaduktem z ul.
    Hutniczą jest zjazd w kierunku Łęcznej (ul.Łęczyńska). w tym miejscu z 2
    pasów robią się 3 z czego ten ostatni służy do zjazdu we wspomnianą
    jednokierunkową ulicę. W wakacje policja urządziła sobie w tym miejscu
    zatrzymania nieoznakowaną vectrą z wideoradarem. Zamiast odjechać dalej
    gdzie jest miejsce na poboczu przy targowisku oni bezczelnie stawali z
    delikwentem na tym zjeździe. Parę razy jadąc do pracy w sznurku samochodów
    zdarzyło mi się mieć pełno w gaciach kiedy zjeżdżając o mało nie wpakowałem
    się vectrę, ponieważ zwyczajnie jej nie widać. W końcu kiedyś zatrzymali do
    kontroli golfa a z tyłu dopakował w vectrę jakiś gość i skończyło się
    stawanie tam policji. Ale musiało dojść do wypadku aby ta banda kretynów
    czyli policja zmądrzała. Co cielawe oczywiście wina była tego co walnął w
    vectrę, a ona walnęła w golfa który odskoczył na 20 metrów.
    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20100507/LUBLIN/983622106

    i to jest dopiero chamstwo, bo policja nie odpowiedziała za to zdarzenie
    tylko kierowca forda. Ja bym im nie odpuścił, mandatu nie przyjął i poszedł
    spokojnie do sądu.
    Pozdrawiam.
    --
    Przemek P
    RF900R

  • 34. Data: 2010-09-14 16:03:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Przemek P pisze:
    > Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

    > co to znaczy?

    jak to co? w Toronto maja pierniki i Kopernika, a Posen ma mnóstwo ciach.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5