  • Data: 2011-02-19 20:57:09
    Temat: Re: Poznań - Wałbrzych
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-19 19:45, Voytek pisze:
    > W dniu 2011-02-19 09:05, Rychu pisze:
    > Jednak

    > Dobrze, że nie zaparkowałeś w podziemnym parkingu. Fantastyczne doznanie
    > :-)

    Ups... potem przeparkowałem właśnie potem na podziemny pod StepInem. :)
    Nie byłem nigdy w kopalni, ale jak się zjeżdżało schodami ruchomymi
    to się czuło jakby się wjeżdżało. Fajnie przy tym wyglądały podświetlane
    informacje: "Uwaga spaliny, udaj się do wyjścia" czy jakoś tak. :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)