eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPoznaj stanowisko ElektronikRe: Poznaj stanowisko Elektronik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Date: Sat, 29 Aug 2015 12:12:24 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 1
    Message-ID: <mrsp2b$pu7$1@dont-email.me>
    References: <X...@l...net>
    <mrio7k$kvo$1@speranza.aioe.org> <g...@n...chmurka.net>
    <mro2hl$8km$1@node1.news.atman.pl>
    <55e02d1c$0$4773$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrq8oo$jlp$1@node2.news.atman.pl> <mrqg8v$kug$2@dont-email.me>
    <mrqlop$k34$1@speranza.aioe.org> <mrsb0d$455$1@dont-email.me>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 29 Aug 2015 17:10:36 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="623f42adf11d8d1a3e2ec7ec73f378eb";
    logging-data="26567";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX198TOkOiGktBvH3MQMjkvNO"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <mrsb0d$455$1@dont-email.me>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:c9s+D+40I3aD/m/jM7RBLRyckAU=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:685161
    [ ukryj nagłówki ]

    "Mario" <M...@...pl> wrote in message news:mrsb0d$455$1@dont-email.me...
    > W dniu 2015-08-29 o 00:01, jakson pisze:
    >>>>> Bezpośrednie wsparcie użytkownika. To nie dowcip, tylko tak się
    >>>>> określa
    >>>>> tego typu pracownika.
    >>>
    >>> Można napisać "specjalista IT" :)
    >>
    >> A co z szeroko stosowanym określeniem helpdesk / helpdeskowiec?
    >>
    >
    > No ale po pierwsze to nie wiem czy myślisz ogólnie o wsparciu użytkownika
    > windowsów, czy o wsparciu konkretnego programu, czy sprzętu.
    > Na helpdesk można zatrudnić informatyka, a można kogoś spoza branży.
    > Zależy jaki helpdesk. Helpdesk jest wtedy gdy dzwonię do ludzi od Step7 w
    > sprawie FunctionBlock "Get" i wtedy gdy dzwonię do netii, że nie mam neta
    > i jakaś pannica pyta mnie jakie lampki się palą na modemie.

    Poza tym, helpdesk w firmie produkującej rury i zawory będzie
    pomagał użytkownikom tych rur... :-) Helpdesk nie musi wiązać
    się z komputerami ani informatyką. Tak samo zresztą jak bezporśrnie
    wsparcie użytkownika: firma robiąca farby i kleje będzie bezpośrednio
    wspierać użytkownika w kwestii doboru kolorów i typu klejonych powierzchni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: