eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPoznaj stanowisko ElektronikRe: Poznaj stanowisko Elektronik
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx02.e
    ternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Date: Sat, 29 Aug 2015 15:12:28 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 19
    Message-ID: <mrsb0d$455$1@dont-email.me>
    References: <X...@l...net>
    <mrio7k$kvo$1@speranza.aioe.org> <g...@n...chmurka.net>
    <mro2hl$8km$1@node1.news.atman.pl>
    <55e02d1c$0$4773$65785112@news.neostrada.pl>
    <mrq8oo$jlp$1@node2.news.atman.pl> <mrqg8v$kug$2@dont-email.me>
    <mrqlop$k34$1@speranza.aioe.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 29 Aug 2015 13:10:37 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="a0eb6a9f99fd5f69302285339350eb2b"; logging-data="4261";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX180boBpFpI+lQBou1St4Z3jvXlG36hgJNQ="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    In-Reply-To: <mrqlop$k34$1@speranza.aioe.org>
    Cancel-Lock: sha1:HNeWuYbr3IbK78mvJWLiMZubIec=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:685141
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-08-29 o 00:01, jakson pisze:
    >>>> Bezpośrednie wsparcie użytkownika. To nie dowcip, tylko tak się określa
    >>>> tego typu pracownika.
    >>
    >> Można napisać "specjalista IT" :)
    >
    > A co z szeroko stosowanym określeniem helpdesk / helpdeskowiec?
    >

    No ale po pierwsze to nie wiem czy myślisz ogólnie o wsparciu
    użytkownika windowsów, czy o wsparciu konkretnego programu, czy sprzętu.
    Na helpdesk można zatrudnić informatyka, a można kogoś spoza branży.
    Zależy jaki helpdesk. Helpdesk jest wtedy gdy dzwonię do ludzi od Step7
    w sprawie FunctionBlock "Get" i wtedy gdy dzwonię do netii, że nie mam
    neta i jakaś pannica pyta mnie jakie lampki się palą na modemie.

    --
    pozdrawiam
    MD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: