  • 31. Data: 2010-01-23 14:48:04
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "op23" <o...@r...pl> wrote in message news:hiti6g$8gr$1@achot.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > A co to kogo obchodzi ?!

    No np. mnie obchodzi... Obrażasz kogoś za dobre wykonywanie
    jego pracy.

  • 32. Data: 2010-01-23 14:49:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ktos przeciez tej mlodziezy w BOK musial nakazac ze z klientem
    > rozmawiamy na "Ty" :-)

    Myślę że taka decyzja zapadła na najwyższym stanowisku firmy...
    Kto wie czy sam właściciel(e) nie byli w to zaangażowani.

  • 33. Data: 2010-01-24 13:04:43
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > No np. mnie obchodzi...

    Twoja głupota obraża cały rodzaj ludzki

    > Obrażasz kogoś za dobre wykonywanie
    > jego pracy.

    <ziewa>

  • 34. Data: 2010-01-25 13:29:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "op23" <o...@r...pl> wrote in message news:hjhgv6$th8$2@achot.icm.edu.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Twoja głupota obraża cały rodzaj ludzki

    > <ziewa>

    Widzę, że bardzo kulturalny z Ciebie człowiek...
    Stąd to takie wymagania aby zwracano się do Ciebie zgodnie
    z Twoim poziomem kultury... Już wszystko jasne, proszę pana :-)

  • 35. Data: 2010-01-25 20:17:35
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

  • 36. Data: 2010-01-25 20:20:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 21:17:35 +0100, op23 napisał(a):

    > <ziewa>

    Skoro się tak nudzisz, to może wykorzystasz ten czas na wyjaśnienie w czym
    modem jest lepszy od telefonu? Bo wciąż czekam...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 37. Data: 2010-01-25 21:11:02
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info>

    > Skoro się tak nudzisz, to może wykorzystasz ten czas na wyjaśnienie w czym
    > modem jest lepszy od telefonu? Bo wciąż czekam...

    Jaki znowu modem ?!

  • 38. Data: 2010-01-26 09:04:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 25 Jan 2010 22:11:02 +0100, op23 napisał(a):

    > Jaki znowu modem ?!

    ten option co go tak wychwałałeś

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel