-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Poziom naładowania akumulatora
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5f76e23c$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5f781431$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5f785d34$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<rlbmt1$7dh$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f79815b$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
<rlc2rk$e1m$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f79ec43$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<rledsl$toa$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f7b13c9$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<rlf51a$e9s$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f7b1e6a$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<rlf86g$gar$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f7b37d1$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
<rlh136$p6e$2$Cav@news.chmurka.net>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Tue, 6 Oct 2020 08:14:47 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <rlh136$p6e$2$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 37
Message-ID: <5f7c0b57$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1601964887 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 540 80.53.118.49:49830
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3003
X-Received-Body-CRC: 974553144
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685800
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-10-06 o 07:59, Cavallino pisze:
> W dniu 05-10-2020 o 17:12, cef pisze:
>> W dniu 2020-10-05 o 15:47, Cavallino pisze:
>>> W dniu 05-10-2020 o 15:23, cef pisze:
>>>> W dniu 2020-10-05 o 14:54, Cavallino pisze:
>>>>> W dniu 05-10-2020 o 14:38, cef pisze:
>>>>>
>>>>>>>>> Alternator czy regulator też się potrafią skończyć.
>>>
>>>> Pytałem co takiego może być niesprawne oprócz
>>>> tego co się normalnie sprawdza przy wymianie aku.
>>>
>>> A sprawdzasz powyższe?
>>> Bo pisałeś, że nie trzeba, tylko wymienisz aku i tyle.
>>
>> Auto jest po przeglądzie - takim jak w ASO, wszystko działa,
>
> Jak widać niekoniecznie, skoro aku już nie ten tego.
> I zazwyczaj w ramach tego przeglądu nie jest sprawdzane jak aku się
> ładuje, a jak się rozładowuje, czyli sprawność układu ładowania.
> To trzeba osobno zlecić i osobno zapłacić.
Być może u Ciebie nie sprawdzają.
Mnie się już zdarzało, że podawano
konkretne wartości z pomiarów.
>> Napisz co psuje akumulator.
>
> Przecież już Ci napisali, ja sam ze dwa razy też.
> Jak nie potrafisz tego zrozumieć, albo przyjąć do wiadomości, to już nie
> mój problem.
Twój problem jest taki, że palnąłeś coś i teraz głupio się wycofać.
Bo jeśli ładowanie, regulator i te podstawowe sprawy związane
z funkcjonowaniem akumulatora są sprawdzone, to
nie ma już nic więcej co mogło by zepsuć akumulator.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.10.20 08:16 cef
- 06.10.20 08:23 Cavallino
- 06.10.20 08:25 Cavallino
- 06.10.20 09:07 cef
- 06.10.20 09:09 cef
- 06.10.20 10:28 Cavallino
- 06.10.20 10:59 Cavallino
- 06.10.20 11:13 cef
- 06.10.20 11:15 LordBluzg(R)
- 06.10.20 11:19 cef
- 06.10.20 11:24 Cavallino
- 06.10.20 11:31 Cavallino
- 06.10.20 12:33 cef
- 06.10.20 12:59 Cavallino
- 06.10.20 13:37 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
Najnowsze wątki
- 2024-10-07 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-10-07 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-07 Re: Taniocha!!!
- 2024-10-07 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-10-07 Zielona Góra => Power Electronics R&D Engineer <=
- 2024-10-07 Warszawa => Junior New Business Development Manager <=
- 2024-10-07 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy ERP (Symfonia) <=
- 2024-10-07 policja szuka
- 2024-10-07 Nowy akt zasadniczy
- 2024-10-07 KIA nas dyma
- 2024-10-07 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-10-07 Warszawa => Sales Development Representative (z j. niemieckim) <=
- 2024-10-06 miles per gallon
- 2024-10-06 Strefa czystego powietrza