  • 11. Data: 2024-08-11 22:05:52
    Temat: Re: Pozar autobusu
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 11.08.2024 o 21:01, io pisze:

    > Prawda dotknęła?

    Ciebie to nawet boleśnie.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2024-08-13 07:59:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 11 Aug 2024 20:24:02 +0200, Janusz

    > A ty pierdolnięty, a teraz możesz spierdalać na drzewo, tam twoje miejsce.

    Jak na takiego starego dziada jak deklarujesz,
    myślałem że twoje grupowe wypierdy to wynik demencji,
    ale ty dodatkowo prezentujesz poziom patola najdalej
    z 8 klasy szkoły podstawowej.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2024-08-18 11:58:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 11 Aug 2024 08:31:28 +0200, Jacek Maciejewski

    > Autobus pelen ludzi się zapalił. Ludzie na szczęście uciekli. Pewnie był
    > elektryczny :)

    Tu też pewnie elektryczny:
    https://tvn24.pl/krakow/krakow-autobus-komunikacji-m
    iejskiej-splonal-doszczetnie-st8046411

    Czemu go nie gasili, spaliniaka da się przecież ugasić jednym
    pierdnięciem, nigdy nie trafia na złom!!!!!!!!11111jeden

    --
    Pozdor
    Myjk