  • 11. Data: 2011-01-27 20:06:21
    Temat: Re: Powróżycie co rozwaliłem? :)
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 18:42, Marcin Kiciński pisze:

    > Dobrze pamiętasz :)
    > Ale za to w święta mieliśmy odśnieżone i posypane, a w Jaworznie były
    > zaspy ;P

    Ja tam wole jeździć po białym, a i zasp nie widziałem za dużych :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2011-01-27 20:41:20
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 19:53, megrims pisze:

    > Mógł zerwać się kord w oponie.
    [...]
    > Miałem tak kiedyś po przeleceniu przez przejazd kolejowy.
    > w zakresie 120-140 - masakra. Powyżej 150 - bez problemu.

    Ja odpuściłem przy 140, bo już była masakra.
    Nawet jeżeli powyżej 150 miałoby być lepiej, to nie jest to już zakres
    prędkości użytecznych, przynajmniej dla mnie ;)

    --
    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 13. Data: 2011-01-27 20:50:19
    Od: koziel <k...@w...pl>

    To w razie "W" trzeba bylo pyknac pare fotek. A tak swoja droga jak
    wyjdzie, ze to nie kwestia wywazenia, a grubsza sprawa - staraj sie o
    odszkodowanie od zarzadcy drogi. Tylko najpierw musisz go ustalic,a i
    walka o odszkodowanie bywa dluga.

    Mimo wszystko zycze powodzenia.

    Pozdrawiam:-)
    Emil.

  • 14. Data: 2011-01-28 22:31:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 17:57:22 +0100, Marcin Kiciński napisał(a):

    > W sobotę GP idzie do mechanika, jak myślicie co to będzie?
    > Opona, felga, zawieszenie?

    Nic, zgubiles ciezarek.

    --
    Maciek

  • 15. Data: 2011-01-29 16:56:03
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-27 17:57, Marcin Kiciński pisze:

    > W sobotę GP idzie do mechanika, jak myślicie co to będzie?
    > Opona, felga, zawieszenie?

    Okazało się, że wygięty jest rant felgi i koło wymaga wyważenia.
    Felga dostała parę razy młotem :) i nowy ciężarek, dodatkowo wrzuciliśmy
    ją na tył, a tylna poszła do przodu. Zawieszenie, końcówki drążków, itp.
    wyglądają na nietknięte.

    Dzisiaj udało mi się zrobić test do 120km/h (nie ma co szaleć w miescie
    ;)), ale jutro pojadę A4 to sprawdzę przy większych prędkościach - na
    razie wygląda że wszystko jest OK.

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 16. Data: 2011-01-29 17:02:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 29 Jan 2011 16:56:03 +0100, Marcin Kiciński wrote:
> [...]
    >
    >Dzisiaj udało mi się zrobić test do 120km/h (nie ma co szaleć w miescie
    >;)), ale jutro pojadę A4 to sprawdzę przy większych prędkościach - na

    Wez pasazera - takie wibracje sa slabiej odczuwalne z przodu.

    A jak bedzie zle - moze pomoze dowazenie na aucie, oni chyba dosc
    szybko rozpedzaja opony.

    J.

  • 17. Data: 2011-01-29 19:25:59
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 17:02, J.F. pisze:

    > A jak bedzie zle - moze pomoze dowazenie na aucie, oni chyba dosc
    > szybko rozpedzaja opony.

    Jak będzie źle, to pogięta felga pójdzie na zapas.
    Gumiarz stwierdził, że na razie nie ma co przekładać opon i brać felgi z
    zapasu, bo jego zdaniem wyprostowanie rantu i wyważenie rozwiązało problem.

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 18. Data: 2011-01-30 19:35:21
    Od: Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-01-29 19:25, Marcin Kiciński pisze:

    > Jak będzie źle, to pogięta felga pójdzie na zapas.

    No i jest źle, ale lepiej niż było.
    Teraz trzęsie autem powyżej 120km/h, ale już nie tak bardzo.
    Drgania odczuwalne też na kierownicy.

    Na razie to zostawię - na codzień zwykle nie przekraczam 100km/h, a w
    marcu będzie zmiana opon na letnie, to wtedy wezmę nową felgę z zapasu,
    obadamy też dokładnie (od środka) stan uderzonej opony - być może
    pójdzie na śmietnik.

    Marcin Kiciński
    Grande Punto 360° 1.4 77KM

  • 19. Data: 2011-01-31 07:40:09
    Od: "tumek" <t...@g...pl>

    > No i jest źle, ale lepiej niż było.
    > Teraz trzęsie autem powyżej 120km/h, ale już nie tak bardzo.
    > Drgania odczuwalne też na kierownicy.
    w moim przypadku podobne zachowania wzbudzała krzywa tarcza hamulcowa...

    tumek

  • 20. Data: 2011-01-31 14:54:06
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-30, Marcin Kiciński <k...@t...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > marcu będzie zmiana opon na letnie, to wtedy wezmę nową felgę z zapasu,
    > obadamy też dokładnie (od środka) stan uderzonej opony - być może

    Być może wtedy na śmietnik pójdzie jeszcze parę innych rzeczy. To, że Ty
    wyczuwasz drgania dopiero powyżej 120km/h nie oznacza, że przy niższych
    prędkościach ich nie ma. A różnego rodzaju elementy nie przepadają za
    drganiami...

    Krzysiek Kiełczewski