    From: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Powrót - z lustra do kompaktu
    Date: Mon, 13 Apr 2009 19:03:12 +0100

    Weronika pisze:
    > Naprawdę nie chcę tego lustra, mam dość... jest dla mnie wielkością wsam
    > raz, ale jakby było jedno szkło do wszystkiego... a nie że do makro
    > obiektyw kosztuje fortunę, a zoom to znowu inna historia..

    Canon 18-200 IS(zoom x11)??? Ale to 2500zł. Za to ma wystarczająco duży
    zakres i stabilizację. Możesz też kupić 18-250(zoom x14) Tamrona -
    jeszcze większy zakres.
    A jeśli chcesz kompakta z dużym zoomem to raczej hybryda i raczej z tych
    większych, jak Fuji S9600, czy jemu podobne. Do dobrego makro i tak
    musisz dokupić konwerter makro Rynoxa. Zawsze też możesz powiększyć
    zakres tele jakimś markowym TELEkonwerterem (mnożnik do x1,7, bo x2 i
    powyżej to wątpliwa jakość nawet w przypadku markowych konwerterów - o
    ile w ogóle są takie markowe konwertery).
    Nie namawiam cię na pozostanie przy lustrze, bo to na pewno nie dla
    ciebie, skoro nie bawi cię zmiana obiektywów, bo na tym polega
    uniwersalność aparatu z wymienną optyką - doczepiasz obiektyw
    najwłaściwszy do danego zastosowania.

    Tak samo jak Jakub Ci życzę - wszystkiego najlepszego na nowej drodze
    życia. Tylko zastanów się dobrze przed zakupem, bo odsprzedaż aparatu
    zawsze wiąże się ze stratą.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

    pawelek_79 poczta.onet.pl