  • Data: 2009-06-27 09:59:51
    Temat: Re: Powolne krystalizowanie wyboru...
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spider A.J. pisze:

    > propozycja rozsadna:
    > http://tinyurl.com/q36act
    > niestety malo miesci sie w Twoich kryteriach klasycznosci.

    Dzięki, ale nie bałdzo... ;)
    Wiem, że mam specyficzne podejście, ale już tak jest, że podoba mi się
    to, co innym już raczej nie, bądź wyszło z "mody" a mnie właśnie ściska
    za serducho ;)

    > propozycja wygladowa:
    > http://tinyurl.com/p6ujas
    > niestety to juz raczej zabytki ale piekny
    > klasyczny UJM

    Nie dam rady ściągnąć moto z zagramanicy, zwłaszcza bez oglądania,
    dlatego niestety muszę szukać tylko u nas.
    Co to znaczy UJM...?

    P.S. Proszę nie zrażajcie się tym, że dużo marudzę, ten typ tak ma, ale
    bardzo liczy na pomoc i docenia każdy gest! ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V