eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaPowerShot a95 - czy to usterka matrycy?Re: PowerShot a95 - czy to usterka matrycy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: SoloHan <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: PowerShot a95 - czy to usterka matrycy?
    Date: Fri, 14 May 2010 14:47:12 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <hsjgoh$vk$1@news.onet.pl>
    References: <hrjs33$thu$1@news.onet.pl> <4bdd7f43$0$17082$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsf46d$3dq$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.1005131756290.2344@quad>
    NNTP-Posting-Host: 89.174.237.33
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1273841233 1012 89.174.237.33 (14 May 2010 12:47:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 May 2010 12:47:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.9) Gecko/20100423
    Thunderbird/3.0.4
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1005131756290.2344@quad>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:855813
    [ ukryj nagłówki ]

    On 05/13/2010 05:59 PM, Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Wed, 12 May 2010, SoloHan wrote:

    > Hm... a nie działa tak, jak "projekty unijne" w .pl?
    > Dzięki temu, że jest bat w postaci "dostaniecie pieniądze, ale tylko
    > jak będzie w terminie", znaczna większość projektów działa :D

    Być może, ale jeśli canon daje im kasę za terminowość i solidność, co
    się przekłada na zadowolenie klienta, to dlaczego komukolwiek ma to
    przeszkadzać. Ja jestem zadwolony, bo mam za darmo, sprawnie, szybko i
    dobrze (te 3 ostatnie przymiotniki nazywam profesjonalizmem), serwis
    jest zadowolony, bo za swoją solidną pracę ma granty od canona i dobre
    opinie klientów, co się przekłada też na dobre opinie o canonie. Dla
    canona takie granty dawane serwisowi to pewnie zerowe koszty, a
    ostateczny klient jest zadowolony. Dla serwisu, to motywacja i zarobek,
    dla klienta zadowolenie a dla canona reklama solidności. Za dobra pracę
    należy się dobra płaca.
    Nawet jeśli to standardowa wada aparatów canona, to czy to źle że się
    sprężają i wymieniają? Nie sądzę. To tak jak co jakiś czas pojawiające
    się informacje, że jakiś koncern samochodowy zaprasza właścicieli
    roczników od x do y na darmową wymianę pedału gazu... tylko tam chodzi o
    bezpieczeństwo ludzi, natomiast canon poprzez serwis dba o zadowolenie
    swoich klientów.

    pozdrawiam
    --
    sh

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: