  • Data: 2013-03-20 22:31:57
    Temat: Re: PowerShell - ktos uzywa?
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 12:12:16 +0000, grapeli23 wyszeptal:

    > O co oparte są systemy Meego, Tizen,

    MeeGo to zmodyfikowany linuks, Tizen chyba też

    > Firefox OS, Chrome Os.

    Odpowiednio o Firefoxa i o Chrome. Pod spodem jakiś okrojony OS, pewnie z
    linuksowym kernelem. Nie wiem jak Firefox OS, ale Chrome z zasady działa
    tak, że większość aplikacji działa na serwerach ("w chmurze") a tylko
    część lokalnie.

    > Co to znaczy jakieś embeded? Co je napędza Windows RT, Windows Mobile?

    Zdecydowanie nie windows, ale tak naprawdę nie wiem, nie chciało mi
    się szukać w sieci, jakie oprogramowanie działa na sprzęcie AV. Na NASie
    jest zwykły linuks.

    > http://www.theregister.co.uk/2012/12/13/windows_mark
    et_share_just_20percent/

    Nazwałbym to sprawiedliwością dziejową: dotychczas w Redmond liczyli udział
    w rynku serwerów na sztuki i tylko dzięki temu mieli znaczący udział. No to
    teraz na sztuki mają w osobistych niewielki. Kłamstwo, kłamstwo, żeby nie
    rzec statystyka.

    --
    Edek