  • Data: 2013-03-16 19:54:20
    Temat: Re: PowerShell - ktos uzywa?
    Od: "M.M." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 marca 2013 12:48:50 UTC+1 użytkownik Marek Borowski napisał:

    > Obawiam sie ze w przypadku windows to by sie nie sprawdzilo. Powershell
    > ma ponad 3000 cmd-letow ktore nie maja zamiennika w postaci .exe. Nie
    > wydaje mi sie tez aby powstatly dekykowane bibioteki do Perla.
    > W windows 2012 kazda klikana akcja moze byc zapisana jaka ciag polecen
    > powershell. Takze jesli windows i skrypty to wybor jest klarowny.

    Czyli powershell to nie tylko język, ale zestaw gotowców specjalnie do
    administracji windows? Skoro tak, to Perle, Pythony itd nie będą miał
    szans. W przypadku gdy jakaś procedura naprawdę będzie wymagała
    normalnego języka programowania, to zawsze można ją napisać w C i potem
    z powershella wywołać. Hmm... ale w drugą stronę też można, logika w
    innym języku, a to co charakterystyczne dla windows w powershellu.
    Gdy mi czegoś brakowało w cmd, to pisałem programik w C++ i z pliku *.bat
    wywoływałem. Tak więc jest jeszcze możliwość połączenia dwóch języków.