  • 1. Data: 2012-11-03 16:24:21
    Temat: Potrzebuję klawisza :)
    Od: Andrzej Zbierzchowski <a...@g...pl>

    Nie wie ktos gdzie mozna kupić klawisz do klawiatury Razer Lycosa?
    Jakimś cudem ułamał mi się ząbek od PageDown i klawisz jak zamek w
    pawlakowym karabinie - wylata :) A jak się ręce spocą to sie porafi do
    palca przykleić... Upierdliwe to...

  • 2. Data: 2012-11-03 18:37:03
    Temat: Re: Potrzebuję klawisza :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 16:24:21 +0100, Andrzej Zbierzchowski napisał(a):

> [...]
    > Jakimś cudem ułamał mi się ząbek od PageDown i klawisz jak zamek w
    > pawlakowym karabinie - wylata :) A jak się ręce spocą to sie porafi do

    Wątpię żeby ci się to udało. Wystrugaj coś z blaszki i wklej na distal.
    --
    Jacek