eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPotrzebuje inspiracji - sterowanie sprzeglemRe: Potrzebuje inspiracji - sterowanie sprzeglem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!news1.google.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwi
    nds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshostin
    g.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neos
    trada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 10 Dec 2010 19:04:35 +0100
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Potrzebuje inspiracji - sterowanie sprzeglem
    References: <idokjk$h52$1@news.onet.pl> <4d017283$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>
    <idtalq$f83$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <idtalq$f83$1@news.onet.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <4d026bae$0$27038$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.162.33
    X-Trace: 1292004270 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27038 83.25.162.33:25369
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333770
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-10 14:41, MarcinJM pisze:

    >> Jest jeszcze jeden problem, chyba poważniejszy:
    >> Art 255 Zał. J do MKS FIA mówi:
    >> "Sprzęgło jest dowolne, ale homologowana obudowa i rodzaj sterowania
    >> muszą być zachowane."
    >
    > Czyli: musze kombinowac cos na bazie oryginalnego citymatic.

    Citymatic nie jest homologowany do sportu.

    W homologacji na temat sterowania sprzęgła jest:
    Clutch control system: mecanique

    Swoją drogą - wysłałem Ci już homologacje?

    > Poza tym RODZAJ sterowania ma byc zachowany i tu jest pole do popisu, bo
    > nawet jak zrobie cos zupelnie innego, to RODZAJ sterowania pozostaje.

    To już nie wiem - tu trzeba rozmawiać z technicznymi z PZM.
    Takie przeróbki kończą się zazwyczaj tak, że na BK bardzo dużo trzeba
    się nagadać, a od czasu do czasu sędzia pójdzie w zaparte i powie że
    albo to zniknie do BK2 albo nie jedziesz.
    I wtedy albo po nocy demontowanie tego, albo faktycznie nie jedziesz.

    Ja żeby sobie oszczędzić tych dyskusji zrezygnowałem z hydraulicznego
    ręcznego, nawet pomimo temu że w homologacji A grupy CC taki ręczny jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: