    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Potrzebny mi serwer plikA3w
    Date: Fri, 24 Sep 2010 17:45:52 +0200

    Dnia 2010-09-24 17:10, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

    > Teraz i ja nie pojmuję, dlaczego odpada. :)
    > Mogę przecież kupić netbook -- będę miał tam wszystko, czego
    > potrzebuję. :) Ale to wiem dopiero po lekturze ;) cen...
    >
    > Być może netbook z uszkodzoną matrycą lub mocno uszkodzoną
    > klawiaturą można kupić za symboliczną stówkę. Miałbym tam:
    >
    > -- i dysk (a w pokazanych urządzeniach nie ma dysków)
    > -- i UPSa
    > -- i WiFi (obok oczywiście RJ45)
    > -- i USB z możliwością dołączenie nie tylko kamerki, ale
    > czegokolwiek, skoro na netbooku będzie normalny system
    > operacyjny z moimi aplikacjami
> [...]

    W urządzeniu za symboliczną stówkę dysk będzie mały,
    możliwości jego wymiany mocno ograniczone, UPS będzie
    z nietrzymającymi bateriami, z WiFI może byc tylko
    miejsce na podpięcie i co gorsza nie będzie to urządzenie
    przeznaczone do ciągłej pracy.
    Trzeba orientować się nieźle w starych laptopach aby
    kupić coś sensownego. Ale teoretycznie jest to możliwe.