    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Potrzebna cicha karta graficzna klasy GT9600
    Date: Mon, 26 Apr 2010 13:30:49 +0200

    W dniu 2010-04-25 18:53, latet pisze:

    > W klasie 9600 GT można kupić kartę chłodzoną bezwiatraczkowo. Sam taką mam.
    >
    > latet

    Gdy bieżącą kartę kupowałem (chyba ze 2 lata temu lub nieco wcześniej)
    to serwis zdecydowanie odradził mi wersję z chłodzeniem pasywnym jako
    bardzo awaryjną (przegrzewającą się). No i faktycznie - u paru znajomych
    po roku lub 1.5 wszystkie padły. Było to jakiś czas temu i w
    międzyczasie pojawiły się skuteczniejsze radiatory i być może coś się
    zmieniło. Nie chcę wydać kupy kasy na coś co padnie niedługo. Stąd mój
    post był.

    Jaką konkretnie masz kartę? Ile czasu?