  • Data: 2012-03-29 18:36:26
    Temat: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-29 18:05, BaX pisze:

    > Ale moje pytanie było proste i skierowane do określonej grupy osób
    > mających kontakt z interriskiem i takim procederem likwidacji szkody.
    > Zaznaczyłem, że wiem iż AC rządzi się swoimi prawami.

    Ale ty chyba nie jesteś w stanie zrozumieć, że to nie jest kwestia
    doświadczenia innych osób (jak np. wpływu stylu jazdy na spalanie),
    tylko zapisów w umowie pomiędzy tobą i Interrisk, co większość tu stara
    ci się w różny sposób uświadomić.

    A poza tym - zakładając, że nie mają prawa do potrącenia - możesz
    przecież i dostać odszkodowanie w pełnej kwocie, i przestać być ich
    klientem :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański