  • Data: 2012-03-29 21:34:26
    Temat: Re: Potrącanie 20% przy wypłacie gotówki z AC?
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2012-03-29 18:05, BaX pisze:

    > Ale moje pytanie było proste i skierowane do określonej grupy osób
    > mających kontakt z interriskiem i takim procederem likwidacji szkody.
    > Zaznaczyłem, że wiem iż AC rządzi się swoimi prawami.

    >Ale ty chyba nie jesteś w stanie zrozumieć, że to nie jest kwestia
    >doświadczenia innych osób (jak np. wpływu stylu jazdy na spalanie), tylko
    >zapisów w umowie pomiędzy tobą i Interrisk, co większość tu stara ci się w
    >różny sposób uświadomić.

    Gdyby to co piszesz było prawdą wtedy odszczekiwanie się grupowych
    "specjalistów od wszystkiego" miało by sens. Tylko, że oni jak zwykle albo w
    większości przypadków starają się braki w wiedzy nadrobić głośniejszym
    ujadaniem.
    A fakty w tym konkretnie przypadku jest taki, że to o co pytam dotyczy
    każdego kto miał umowe AC w interrisku bez względu na jej rodzaj i
    likwidował szkodę. Nawet jeżeli istnieją jakieś odstępstwa to dotyczą
    minimalnej ilości ubezpieczonych ale nie dotyczą na pewno standardowej umowy
    co potwierdziły w wątku ze dwie osoby które miały do napisania coś więcej
    niż tylko 'przeczytaj umowe'. I chodziło mi właśnie o takie opinie osób
    doświadczonych przez los AC w interrisk, a nie opinie kogoś komu się wydaje,
    że 'tak jest bo on tak twierdzi'
    I tyle.

    Pozdro.