  • 61. Data: 2012-02-16 23:01:38
    Temat: Re: Potencjometr sterowany niewielkim ciśnieniem - sugestie?
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Może by jakąś czułą membranę (balonik) i niech naciska na tensometr od
    > wagi jubilerskiej?

    Rzeczywiście, waga z wysyłką 15zł

    Rozebrać ja na części i nic nie wskórać - bezcenne :)

  • 62. Data: 2012-02-18 20:25:23
    Od: Padre <P...@n...net>

    A co kolega myśli o tym:

    http://www.kamami.pl/index.php?ukey=product&productI
    D=178953&PHPSESSID=92346ebaf0a8f50a90e68ad2ae02ded6

    tani, ma I2C i znalazłem w sieci bibliotekę arduino dla niego,
    Ponieważ mam mieszane uczucia co do efektu moich działań chciałbym
    najpierw zacząć od małych kosztów więc i arduino kupie najtańsze i
    czujnik tez wolał bym tani, żeby potem nie mieć kaca moralnego jak
    wszystko trafi do pudełka na wieki :)

  • 63. Data: 2012-02-18 20:48:59
    Od: Padre <P...@n...net>

    Jeszcze jedno pytanie, czy dobrze rozumiem, jeśli korzystając z takiej
    płytki uda mi się stworzyć układ działający zgodnie z oczekiwaniami to
    mogę wyjąc z niej zaprogramowany mikroprocesor i włożyć do samodzielnie
    wykonanej ograniczonej do elementów niezbędnych do działania układu a w
    kupiona płytkę włożyć nowy mikroprocesor? Niby oczywiste ale wole się
    spytać skoro mam kupić a uczyć się na sucho chyba nie ma sensu skoro na
    początek i tak muszę zacząć od "blinking led" :)

    http://allegro.pl/avt5272-b-avtduino-arduino-i215117
    1386.html

  • 64. Data: 2012-02-18 21:29:02
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-02-18 21:48, Padre pisze:
> [...]
    > wykonanej ograniczonej do elementów niezbędnych do działania układu a w
    > kupiona płytkę włożyć nowy mikroprocesor?

    Tak, dobrze rozumiesz.

    P.P.