  • Data: 2022-11-04 22:33:11
    Temat: Re: Poszukuję "żarówki" led
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Będzie z 10 lat, jak próbowałem kupować LED-ówki u majfrendów.
    > Jak napiszę, że 4 razy przekłamane parametry jasności, to nie
    > skłamię. Odpowiednik 100 świecił sporo gorzej niż klasyczna 40.
    > Strzelam, że jak 20. To się nie nadawało nawet na klatkę schodową.
    > Najwyżej do oświetlenia wnętrza szafy. Jak świeciło jak 40, to byłem
    > szczęśliwy, że w bloku na klatce będzie moja "żarówka" ;-)
    > W sumie to pewnie ze 20 różnych sztuk nakupowałem w przeciągu kilku
    > miesięcy. Oczywiście zakładałem spory ze sprzedawcami. I nawet jeden
> [...]

    W stacjonarnych też w końcu wszystko od Chińczyków. Tylko komuś chciało
    się wybrać towar "bezpieczny" -- czyli nie ostatnie badziewie, ale też
    na tyle tani, by schodził. To takie łatwe nie jest, sztukę kupiecką
    doceniam. Jednak jeśli ktoś ma mniej majnstrimowe oczekiwania, to musi
    sam szukać. Opisana wyżej żarówa wyglądał dobrze, jakiś spory blok
    aluminiowy z diodami. Tania nie była. Nie kupiłem, bo aż tak silnego
    źródła światła nie potrzebuję.

    --
    Jarek