  • 141. Data: 2010-03-03 17:15:15
    Temat: Re: Poszukuję kierownika
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Pszemol wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > Naucz się że nie będziesz dostawał w życiu wszystkiego co chcesz.

    Buaaahahahahaa, chcesz mnie dziecię życia uczyć?

    > A epitety jakich używasz teraz w stosunku do mnie świadczą
    > ponownie o tym jaki burak z Ciebie.

    Szczeniaku, zarzuciłeś mi kłamstwo. Nie masz żadnych dowodów, ot -
    swoje "ja sobie myślę".

    No więc dowiedz się że tak postępuje tylko szczeniak i gówniarz.

    W realu jakbyś tak komuś bez żadnych podstaw zarzucał kłamstwa i
    wyzywał od buraków - pewnie dostałbyś ryj, i by się skończyło
    rumakowanie.

    Tym niemniej - brak odpowiedzi na moje pytanie jest wystarczająco
    wymowny. Oznacza ni mniej ni więcej że sam tak blokujesz jak cię ktoś
    zirytuje na drodze. Dobrze chociaż że się tego wstydzisz...

    Tak czy inaczej, jesteś zwykłym trolem.
    Żegnam ozięble, życzę miłego życia.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 142. Data: 2010-03-03 17:54:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Massai" <t...@w...pl> wrote in message news:hmm1uj$b28$1@news.onet.pl...

    > Buaaahahahahaa, chcesz mnie dziecię życia uczyć?

    > Szczeniaku, zarzuciłeś mi kłamstwo. Nie masz żadnych dowodów, ot -
    > swoje "ja sobie myślę".
    >
    > No więc dowiedz się że tak postępuje tylko szczeniak i gówniarz.

    Nie, nie, tak postępuje sceptyk, niedowiarek :-)
    Podasz mi dane w której komendzie policji zrobiłeś zgłoszenie
    i numer zgłoszenia? Nazwisko policjanta z którym rozmawiałeś
    też by się przydało... Sprawdzę sobie moje przypuszczenia... :-)

    > W realu jakbyś tak komuś bez żadnych podstaw zarzucał kłamstwa i
    > wyzywał od buraków - pewnie dostałbyś ryj, i by się skończyło
    > rumakowanie.

    Tylko od buraka :-) To, że Ci to wpadło do głowy świadczy
    że nie myliłem się wcześniej w ocenie twojej żałosnej osoby :-)

    > Tym niemniej - brak odpowiedzi na moje pytanie jest wystarczająco
    > wymowny. Oznacza ni mniej ni więcej że sam tak blokujesz jak cię ktoś
    > zirytuje na drodze. Dobrze chociaż że się tego wstydzisz...

    Nic takiego nie oznacza. I niczego co robię nie wstydzę się.
    To są tylko Twoje urojenia i błędne interpretacje z braku odpowiedzi.

  • 143. Data: 2010-03-04 08:15:07
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Pszemol wrote:

    > "Massai" <t...@w...pl> wrote in message

    > wiedzieć >>> jakie są twoje standardy.

    > Nie, nie, tak postępuje sceptyk, niedowiarek :-)

    Otóż mylisz się gówniarzu.
    "Jednak policję i historię z brakiem prawka jazdy wymysliłeś sobie
    na potrzeby tej dyskusji."
    Czy wcześniejsze "zmyślasz".
    To NIE jest "sceptycyzm". To gówniarstwo.

    > Podasz mi dane w której komendzie policji zrobiłeś zgłoszenie
    > i numer zgłoszenia? Nazwisko policjanta z którym rozmawiałeś
    > też by się przydało... Sprawdzę sobie moje przypuszczenia... :-)

    To gnoju parszywy sprawdź sobie NAJPIERW swoje "przypuszczenia", zanim
    zaczniesz komuś zarzucać kłamstwo.
    Aż się wysilę, poszukam tego świstka i ci podam dane.

    Swoją drogą już widzę jak sprawdzasz. Już widzę jak ci coś powiedzą
    oprócz "a co to pana obchodzi".
    I ty chcesz mnie życia uczyć... gówno wiesz o życiu...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 144. Data: 2010-03-04 10:08:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > Ty Przemol, nawet czytać nie umiesz...
    >
    > Cytuję:
    > "...ale wcześniej ten idiota się wkurwił, ominął mnie po
    > prawej (zawsze się tam przytulam do linii, żeby zostawić miejsce po
    > prawej dla skręcających w prawo)..."

    > Analfabetyzm?

    No akurat teraz to Ty się nim wykazałeś, bo te cytaty dokładnie się ze sobą
    zgadzają (tyle że zgubiłeś kontekst źle tnąc cytat, więc sam nie
    zrozumiałeś - ale to już Twoja wina).
    Taki manewr nazywa się bodajże przeniesieniem w psychologii (zarzucać komuś
    swój własny problem).

  • 145. Data: 2010-03-04 10:48:15
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pszemol wrote:

> [...]

    > Ty ruszyłeś i spotkałeś się potem z nim za skrzyżowaniem
    > zdziwiony że on, skręcając w lewo, i omijając przeszkodę (Ciebie) z

    Analfabetyzm?

    \SK

  • 146. Data: 2010-03-04 10:48:48
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Dman-666" <d...@t...o2.pl> wrote in message

    > To było o mnie może?

    Oczywiście, ludzie dojrzali umieją zwykle czytać...

    \SK

  • 147. Data: 2010-03-04 10:51:39
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Inną niż Ty sobie wymyśliłeś? Być może...
    > Ja się odnoszę do tego co ona sam napisał.

    Nie, nie do tego co on napisał tylko do swoich wyobrażeń z opisem
    niezgodnych. Wykazujesz co najwyżej analfabetyzmem funkcjonalnym.

    > Ty się naucz.

    ROTFL!

    > Jest jeszcze trzecia możliwość: Ty nie umiesz czytać :-)

    Nie, To Ty nie umiesz czytać co pięknie zademonstrowałeś. Nie przejmuj
    się, analfabetyzm funkcjonalny to problem sporej części społeczeństwa,
    nie jesteś sam.

    \SK

  • 148. Data: 2010-03-04 10:56:47
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Masz jakieś urojenia.

    ROTFL

    \SK

  • 149. Data: 2010-03-04 11:04:21
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Tak jak wczesniej napisalem, nie ma niestety najmniejszego blasku
    > inteligencji w tym co piszesz.

    Za to w tym co Ty piszesz widzę tylko ciemność głupoty, niestety.

    Po pierwsze nie umiesz czytać - co wykazałeś.
    Po drugie kiedy Massai walczył z samochodem było czerwone. Kiedy było
    zielone ruszył (znowu nie doczytałeś). Po trzecie cokolwiek było, koleś
    nie ma prawa zajeżdżać drogi i blkować ruchu przez 200m.

    Wiem Przemol, że jak zwykle (w twoim przypadku) chciałeś sobie
    potrollować, ale kiepsko Ci idzie -- nawet do trollowania przydaje się
    umiejętność czytania i odrobina inteligencji.

    \SK

  • 150. Data: 2010-03-04 11:09:57
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Massai wrote:
    > Dorośnij, chłopczyku. Mężczyzna musi brać odpowiedzialność za swoje
    > słowa.

    Rozmawiasz z Przemolem, ten model nie dorasta nigdy. Pogooglaj sobie to
    się uśmiejesz. Jego występy są znane od lat. Trolling to (kiepski) stan
    umysłu, w tym przypadku chroniczny.

    Muszę przyznać, że nie dość że nie dorósł, to jeszcze mu z wiekem
    sprawność umysłowa spada -- kiedyś trollował inteligentniej.

    pzdr
    \SK