    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Poszukuje - diagramu jak odwrocic rozmowe z telemarketerem
    Date: Wed, 21 Jul 2010 13:47:36 +0200

    Wwieslaw pisze:

    > Dzieki, o to chodzilo. A co w przypadku blondynow, ktorzy po
    > przedstawieniu sie telemarketera i ujawnieniu jego mocodawcy wiedza,
    > czy planuja w budzecie wydatki w danej branzy?

    Co to znaczy "nie planują wydatków w tej branży"? Czy jeśli aktualnie
    nie planuję zakupu maszyny do produkcji pączków, to powinienem zbywać
    każdego, kto mi ją oferuje?

    Podstawowe pytanie jest: a za ile mi Szanowny Telemarketer coś oferuje?

    Biznes to biznes, jak ktoś do mnie dzwoni, to chętnie słucham co ma
    mi to powiedzenia. Tradycyjna żydowska żyłka do handlu jest bardzo wskazana.

    Choćby z tego powodu, aby nie popełnić takiego błędu, kiedy ja do
    kogoś zadzwoniłem i chciałem porozmawiać o dalszej odsprzedaży jego
    produktów, ale właściciel (a częściej sekretarka) zaślepiona obowiązkiem
    zbywania rozmów, wzięła mnie za osobę, która sama chce coś sprzedać, a
    nie od nich coś kupić.

    Jak ktoś potrafi konkretnie rozmawiać, to i przez telefon biznes
    uzgodni.

    --
    Liwiusz