  • Data: 2010-07-23 10:36:11
    Temat: Re: Poszukuje - diagramu jak odwrocic rozmowe z telemarketerem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Co to znaczy "nie planują wydatków w tej branży"? Czy jeśli
    > aktualnie nie planuję zakupu maszyny do produkcji pączków, to
    > powinienem zbywać każdego, kto mi ją oferuje?
    > Podstawowe pytanie jest: a za ile mi Szanowny Telemarketer coś
    > oferuje?

    Czasem tak, a czasem nie. Np wiesz jaki masz zbyt na paczki i nawet
    jak maszyna bedzie za cwierc rynkowej ceny to moze nie warto brac
    :-)

    > Biznes to biznes, jak ktoś do mnie dzwoni, to chętnie słucham
    > co ma mi to powiedzenia. Tradycyjna żydowska żyłka do handlu jest
    > bardzo wskazana.

    Tylko ze w pewnym momencie mowisz "nie, k*, nie potrzebuje wozka,
    telefonu, garnituru, kremu - potrzebuje spokoju zeby zarabiac na
    swojej robocie :-)

    > Choćby z tego powodu, aby nie popełnić takiego błędu, kiedy ja
    > do kogoś zadzwoniłem i chciałem porozmawiać o dalszej odsprzedaży
    > jego produktów, ale właściciel (a częściej sekretarka) zaślepiona
    > obowiązkiem zbywania rozmów, wzięła mnie za osobę, która sama
    > chce coś sprzedać, a nie od nich coś kupić.

    Jakos kiepsko dzialales - bylo wyraznie mowic ze z dzialem zbytu a
    nie zakupow :-)

    Albo i on ma juz dosc kolejnych telefonow od sieci dystrybucji,
    ktore maja tylko jeden maly warunek - upust 60% :-)

    J.