  • 21. Data: 2011-05-31 13:20:47
    Temat: Re: Poszukiwany samochod w zwiazku z napadem
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 12:18, J.F. wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w

    > Skoro onet udostepnia serwery poczty i newsow z dobrego serca, to czemu

    Z dobrego serca wyświetlają ci reklamy, zanim zalogujesz się do poczty? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 22. Data: 2011-05-31 13:31:58
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson"
    <r...@s...spam.wireland.or
    g> napisał w wiadomości

    A tak hipotetycznie - jeżeli używam programu antywirusowego, który wymaga
    rejestracji, mam na opakowaniu numer seryjny i program codziennie się
    updejtuje, to czy na serwerze producenta tego oprogramowania nie odkładają
    się logi z jakiego IP odezwał się do niego klient o danym serialu? Czy
    policja nie mogłaby zażyczyć sobie takiego logu i sprawdzić z jakiego IP
    komputer łączył się z serwerem już po kradzieży? A potem ewentualnie ścigać
    IPSa o wskazanie szczegółów dotyczących tego połączenia?
    Oczywiście, zadziała jeśli złodziej nie przeinstaluje i podłączy do netu -
    ale samo sprawdzenie nie powinno chyba przekraczać możliwości nadinspektora
    Kowalskiego?

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 23. Data: 2011-05-31 13:35:15
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-31 13:19, kamil wrote:

    > Tylko te, które żałują na Websense, albo podobny system. ;)

    A takich w naszym kraju jest 95% - "bo po co? za tyle pieniedzy? to
    prosze tylko zablokowac gadu gadu i plotek.pl" ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 24. Data: 2011-05-31 13:36:14
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 12:31, Yogi(n) wrote:
> [...]
    > Oczywiście, zadziała jeśli złodziej nie przeinstaluje i podłączy do netu
    > - ale samo sprawdzenie nie powinno chyba przekraczać możliwości

    Hipotetycznie mogła by, ale zanim polska policja dostanie odpowiednie
    pełnomocnictwa, dogada się z firmą w US czy gdzie tam i załatwi co
    trzeba, twoje wnuku będą już laptopy kupowały..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 25. Data: 2011-05-31 13:37:25
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 31/05/2011 12:35, elmer radi radisson wrote:

    > A takich w naszym kraju jest 95% - "bo po co? za tyle pieniedzy? to
    > prosze tylko zablokowac gadu gadu i plotek.pl" ;)

    Swoją drogą Cisco miało kiedyś wprowadzać gotowce na zasadzie polisy
    blokującej protokół skype, wyszło coś z tego?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 26. Data: 2011-05-31 13:44:54
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-31 13:31, Yogi(n) wrote:

> [...]
    > Oczywiście, zadziała jeśli złodziej nie przeinstaluje i podłączy do netu
    > - ale samo sprawdzenie nie powinno chyba przekraczać możliwości

    Nieraz da sie - jest wiele serwisow i procesow dziajacych z poziomu
    systemu albo uzytkownika ktore potrafia inicjowac ze wzgledu na rozne
    potrzeby ruch sieciowy do okreslonych adresow. Ale jesli dysk zostanie
    sformatowany i ktos rozmyslnie nie bedzie chcial podlaczyc kompa do
    sieci, to wlasnie pozostaja rozwiazania ktore zaszyte sa w sprzecie
    i jedynie wspoldzialaja z systemem, nawet po swiezej instalacji.

    --

    memento lorem ipsum

  • 27. Data: 2011-05-31 13:48:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-31 13:37, kamil wrote:

    > Swoją drogą Cisco miało kiedyś wprowadzać gotowce na zasadzie polisy
    > blokującej protokół skype, wyszło coś z tego?

    NBAR w Cisco dzialal ze starszymi wersjami protokolu Skype, potem
    dzialalo to lepiej w oparciu o Websense albo takie pudelka jak Secure
    Control Engine.

    --

    memento lorem ipsum

  • 28. Data: 2011-05-31 13:53:34
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-31 13:18, J.F. wrote:

    > Skoro onet udostepnia serwery poczty i newsow z dobrego serca, to czemu
    > nie mialby udostepnic takiego serwerka ?
    > Moze tez sprzedawca, producent, producent chipsetu, ubezpieczyciel w
    > ramach polisy - a na dobra sprawe i nasza Policja Panstwowa.

    A czy Onet dogada sie z producentami komputerowego hardware? Bo sedno
    takich rozwiazan nie tkwi w serwerach, tylko kompleksowej platformie.
    Lojack dogadal sie z Acerem, Asusem i innymi producentami i dlatego
    komponent takiego systemu zaszyty jest w plytach glownych. A uwierz
    ze Onet do takiego zestawu nijak nie pasuje ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 29. Data: 2011-05-31 14:06:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > producentami i dlatego
    > komponent takiego systemu zaszyty jest w plytach glownych.

    A w czym problem zeby to co zaszyto dawalalo sie edytowac po
    podaniu hasla ?
    Adres serwera, nr portu - do tresci to sie juz onet dopasuje.

    > A uwierz ze Onet do takiego zestawu nijak nie pasuje ;)

    Bywaly czasy ze Optimus mogl takiemu Hyundaiowi dyktowac ze
    monitory wezmie, pod warunkiem ze bedzie na nich napisane Opti.

    J.

  • 30. Data: 2011-05-31 14:09:59
    Od: Onufry Zagloba <z...@g...com>

    On 31 Maj, 11:22, Michał Gut
    <m...@w...pl> wrote:

    > mozesz go wywolac przez siec jesli delikwent bedzie na tyle glupi ze odpali
    > komputer podpiety do sieci. generalnie slabe szanse ale na szczyla zadziala.
    > telefony z androidem mozesz nawet sobie przez siec zlokalizowac jak sa
    > odpowiednio skonfigurowane:) oczywiscie jesli maja gps

    Teraz już po frytkach z radą się wyrywam, ale na przyszłość warto
    zainstalować oprogramowanie do odnajdywania komputera.

    Są takie darmowe i ponoć działają. Można w sieci znaleźć nawet całe
    kryminalne historie które powstały dzięki temu.

    I wcale komputer nie musi mieć gpsa. A użytkownik być hakerem.

    Wygooglujcie sobie Prey Project.