  • 41. Data: 2011-05-31 21:40:24
    Temat: Re: Poszukiwany samochod w zwiazku z napadem
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-31 20:04, masti wrote:

    > Lojack nie jest producentem :)

    Staralem sie podawac fakty mozliwie skrotowo ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 42. Data: 2011-06-01 08:34:30
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2011 16:14, elmer radi radisson pisze:

    > Mniemam ze Andrzejowi chodzilo o odrebny firewall umieszczony na
    > wyjsciu do Internetu.

    Bingo.

  • 43. Data: 2011-06-01 10:10:16
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-05-31 14:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Zaraz - 70 tys dzielnica i ledwie dobili do 50-65 tys numerow ?

    Podobnie jak miasto Przemyśl - ok 68 tysięcy mieszkańców, a do RP4xxxx
    jeszcze nie doszliśmy.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 44. Data: 2011-06-02 08:59:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 May 2011 14:34:30 +0200, elmer radi radisson wrote:

    >Ale po co to wszystko? I generalnie nie rozumiem kombinacji z Onetem.
    >Jesli jakis producent (taki jak Lojack) stworzyl rozwiazanie ktore
    >zaimplementowal we wspolpracy z producentami sprzetu, to on ma
    >do tego platforme, rozwija ja i wymysla nowe technologie i zapewnia
    >obsluge do samego koniuszka. I ma do tego stosowna farme serwerow.
    >Wiec po co to komu jakis Onet?

    A po co komu jakis Play ? Przeciez Era ma gotowa siec komorkowa.
    A po co komu jakis VW - przeciez FIAT ma gotowa fabryke.

    >Przeciez do tego nikt nie zrobi
    >mu chipu z drewna ktory sobie przyklei kropelka na procesorze, a sam
    >Lojack obsluzy sie nalezycie samodzielnie.

    Dlatego zrobi mu to Intel, AMD czy VIA :-)

    >Branding czy dopisywanie loga generalnie zadna filozofia, wszystko
    >kwestia dogadania i kasy. Mysle tez ze Hyundai to akurat na monitory
    >mial taki zbyt ze Optimus jak chcial miec dobre monitory w dobrej cenie

    Najwyrazniej mial taki zbyt ze mu sie oplacalo fabryke stawiac.
    I potem stawiac nastepne :-P

    J.

  • 45. Data: 2011-06-02 16:06:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-06-02 08:59, J.F. wrote:

    > A po co komu jakis Play ? Przeciez Era ma gotowa siec komorkowa.
    > A po co komu jakis VW - przeciez FIAT ma gotowa fabryke.

    To sa firmy z tej samej branzy, konkurencyjne. Co portal internetowy ma
    wspolnego z firma specjalizujaca sie w oprogramowaniu z sektora security?

    > Dlatego zrobi mu to Intel, AMD czy VIA :-)

    Nie za bardzo rozumiem czemu sobie wymysliles akurat Onet, jako firme
    majaca nagle stac sie specjalista w zakresie rozwiazan tego typu i
    wspolpracujaca ze swiatowymi gigantami IT. Bo ma serwery? Tak wnioskuje
    z wczesniejszego wpisu. Takich firm ktore w zakresie ilosci posiadanych
    serwerow bija Onet, to jest akurat na peczki :). I kierujac sie
    wylacznie takim kryterium, bylyby lepszym kandydatem.

    Onet to nie ma ani specjalnie know-how w takim zakresie, ani zadnego R&D
    w zakresie rozwoju innych nowych technologii, obecnie to zwykly
    dostawca tresci.

    I tak samo jak jakakolwiek inna firma, zanim nie przedstawi swojego
    doswiadczenia czy zaprezentuje wiarygodnie wygladajacego produktu,
    zostanie przez takich gigantow jak Intel, AMD czy VIA uprzejmie
    spuszczona na drzewo. No bo z czym do ludzi? ;).

    > Najwyrazniej mial taki zbyt ze mu sie oplacalo fabryke stawiac.
    > I potem stawiac nastepne :-P

    W sensie Onet, czy Hyundai? Ale co z tego? Dogadali sie co do ceny
    i warunkow. Hyundai na kolanach blagac ich o zakup nie musial. Mial
    tysiace innych klientow. A Optimus co do wyboru dostawcow solidnego
    sprzetu w dobrej cenie juz tak fantastycznej ich ilosci nie mial. A
    pewnie na zakup OEM od Sony czy NECa zwyczajnie byloby ich nie stac,
    jesli chcieli cos wowczas sprzedawac na biednym polskim rynku.

    Niezaleznie od tego Onet ma obecnie tyle wspolnego z Optimusem
    co piecyk gazowy Junkers z Ju-87.. co najwyzej oba mogly wybuchnac ;).
    Optimus byl firma zajmujaca sie szeregiem technologii, Onet to web.

    --

    memento lorem ipsum

  • 46. Data: 2011-06-02 16:11:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > Jak sobie wyobrażasz "wywołanie" komputera przez sieć, zwłaszcza
    > takiego
    > zabezpieczonego przed programami szpiegującymi i włamaniami z
    > zewnątrz i
    > jeszcze siedzący za jakimś NATem? (a to będzie większość sieci
    > "amatorskich", pomijając neozdradę).
    > Więcej - ja pisałem o samym komputerze. Twierdzisz, że BIOS ma
    > wbudowany
    > "autoalarm"?

    Tak na uboczu dyskusji technicznej
    http://deser.pl/deser/1,111857,9713119,__Ten_koles_u
    kradl_mi_laptop____Zadzialalo__ZDJECIA_.html

    J.

  • 47. Data: 2011-06-03 10:47:44
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.06.2011 16:11, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    >
    > Tak na uboczu dyskusji technicznej
    > http://deser.pl/deser/1,111857,9713119,__Ten_koles_u
    kradl_mi_laptop____Zadzialalo__ZDJECIA_.html

    Tak czy inaczej takie programy zadziałają tylko jeśli złodziej będzie na
    tyle głupi, żeby sobie nie "wyzerować" oprogramowania (dodatki do BIOSu
    też można wykasować).

    Z drugiej strony - jak widać - takich idiotów jest pełno ;)

  • 48. Data: 2011-06-03 11:31:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > BIOSu
    > też można wykasować).
    > Z drugiej strony - jak widać - takich idiotów jest pełno ;)

    Ilosc takich zabezpieczen bedzie rosla, wszystkich nie zwalczysz.

    J.