  • 1. Data: 2011-05-31 10:29:24
    Temat: Poszukiwany samochod w zwiazku z napadem
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    Moja kolezanka z pracy zostala napadnieta w poniedzialek, 30.06 w Wesolej. Z
    samochodu wysiadl facet i po krotkiej szamotaninie wyrwal kolezance torbe z
    laptopem (kolezanka ma pokiereszowane rece).
    Samochod to srebrne Audi A3 z przyciemnianymi tylnymi szybami o numerze
    rejestracyjnym WT 84....
    Policja twierdzi, ze numer bedzie trudny do ustalenia, ale nie sadze, zeby
    bylo duzo takich Audi...
    Jesli zobaczycie taki samochod - spiszcie reszte numeru rejestracyjnego.
    Skradziono laptopa Acer Aspire serii 5520/5220 (wersja amerykanska) - czarny
    z bezowa klawiatura.
    Jakiekolwiek informacje mile widziane.

    --
    Axel

  • 2. Data: 2011-05-31 10:39:41
    Temat: Re: Poszukiwany samochod w zwiazku z napadem
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał
    > Samochod to srebrne Audi A3 z przyciemnianymi tylnymi szybami o
    > numerze rejestracyjnym WT 84....
    > Policja twierdzi, ze numer bedzie trudny do ustalenia, ale nie
    > sadze, zeby bylo duzo takich Audi...

    Watpie zeby napastnik byl az tak glupi, ale moze.
    Pewnie podrobione/skradzione.

    > Skradziono laptopa Acer Aspire serii 5520/5220 (wersja
    > amerykanska) - czarny z bezowa klawiatura.

    Zdaje sie ze coraz wiecej sprzetu ma opcje raportowania po
    kradziezy.

    J.

  • 3. Data: 2011-05-31 10:43:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Axel,

    Tuesday, May 31, 2011, 10:29:24 AM, you wrote:

    > Moja kolezanka z pracy zostala napadnieta

    Współczuję, ale...

    > w poniedzialek, 30.06 w Wesolej.

    konferencja w sprawie podróży w czasie odbędzie się dwa tygodnie temu.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2011-05-31 11:13:17
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2011 10:39, J.F. pisze:

    > Watpie zeby napastnik byl az tak glupi, ale moze.
    > Pewnie podrobione/skradzione.

    Głupota ludzka jest bezgraniczna - zawsze może się trafić.

    > Zdaje sie ze coraz wiecej sprzetu ma opcje raportowania po kradziezy.

    A skąd sprzęt wie, że został skradziony?

  • 5. Data: 2011-05-31 11:22:38
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A skąd sprzęt wie, że został skradziony?\

    mozesz go wywolac przez siec jesli delikwent bedzie na tyle glupi ze odpali
    komputer podpiety do sieci. generalnie slabe szanse ale na szczyla zadziala.
    telefony z androidem mozesz nawet sobie przez siec zlokalizowac jak sa
    odpowiednio skonfigurowane:) oczywiscie jesli maja gps

  • 6. Data: 2011-05-31 11:26:58
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
    > konferencja w sprawie podróży w czasie odbędzie się dwa tygodnie temu.
    > [...]

    30.05 oczywiscie. W zwiazku z natlokiem zdarzen mentalnie juz jestem
    czerwcowy :-)

    --
    Axel

  • 7. Data: 2011-05-31 12:34:17
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2011 11:22, Michał Gut pisze:

    > mozesz go wywolac przez siec jesli delikwent bedzie na tyle glupi ze
    > odpali komputer podpiety do sieci. generalnie slabe szanse ale na
    > szczyla zadziala.

    Jak sobie wyobrażasz "wywołanie" komputera przez sieć, zwłaszcza takiego
    zabezpieczonego przed programami szpiegującymi i włamaniami z zewnątrz i
    jeszcze siedzący za jakimś NATem? (a to będzie większość sieci
    "amatorskich", pomijając neozdradę).

    Więcej - ja pisałem o samym komputerze. Twierdzisz, że BIOS ma wbudowany
    "autoalarm"?

  • 8. Data: 2011-05-31 12:35:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-31 10:39, J.F. wrote:

    > Zdaje sie ze coraz wiecej sprzetu ma opcje raportowania po kradziezy.

    Tyle ze w tym co sie ostatnio dosc masowo wpycha do laptopow wielu
    producentow, czyli Lojack for laptops, za jej funkcjonowanie trzeba
    zaplacic abonament.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2011-05-31 12:41:32
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-05-31 11:13, Andrzej Ława wrote:

    > A skąd sprzęt wie, że został skradziony?

    I bez tego codziennie wysyla paczke danych do operatora systemu
    a po zgloszeniu kradziezy i najblizszym zalogowaniu, zaczyna wysylac
    czestsze i dodatkowe raporty (wlasne IP + moga byc to zrzuty z webcama).

    Jakby sie ktos pytal o ewentualne przeinstalowanie systemu - takie cos
    jest zaszyte w biosie i po reinstalacji i tak zmodyfikuje Windows
    czyli raczej relatywnie popularny system na laptopach ;). Wiec wymaga
    ingerencji w firmware plyty.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2011-05-31 12:43:49
    Od: OkuczaWa <o...@v...pl>

    W dniu 2011-05-31 10:29, Axel pisze:
> [...]
    > laptopem (kolezanka ma pokiereszowane rece).
    > Samochod to srebrne Audi A3 z przyciemnianymi tylnymi szybami o numerze

    Uwaga, uwaga!
    To jakas sciema
    Rejestracje WT sa obecnie na poziomoe 50000
    Jedynie jakis radiowoz ma WT65xxx

    WT 84....to juz jakas sciema