  • 31. Data: 2010-03-20 11:34:44
    Temat: Re: Postój Taxi-oznakowanie.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:100319.180759.pms.1892@int.dyndns.org.invalid..
    .
    > Proszę, ja zrobiłem...
    > Dało się naprawić to co neelix zepsuł, trochę chęci wystarczyło -- tak, to
    > nie autor wiadomości na którą odpowiadasz, ma coś zrobić ze znakami
    > cytowania ( > ), tylko ty powinienieś te znaki wstawić -- dokładając
    > kolejny
    > w zależności od poziomu cytowania. Skoro czytnik (OE) tego nie potrafi, to
    > rób to ręcznie, albo korzystaj z nakładek, które feler w OE poprawiają.
    > Jaki masz cel w tym, żeby postrzegano cię jak "Małpę w kąpieli"

    Ja nie zepsułem, bo to nie u mnie zabrakło wcięć. OE dodaje je bez problemu.
    Już poprzednio wytłumaczyłem jak krowie na rowie, że poprawiać za kogoś nie
    będę, a zwłaszcza długich tekstów. Jak komuś przeszkadza to niech sam
    dostosuje się do większości, a nie odwrotnie. Poza tym to ja decyduję co
    będę instalował na moim kompie i nikomu nic do tego. Nakładki tylko
    rekomendowane/autoryzowane przez producenta oesa. Poczekam aż zrobią
    odpowiedniego servis packa. Coś jest nie tak w wyglądzie tej odpowiedzi?
    neelix

  • 32. Data: 2010-03-20 11:50:11
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    neelix w <news:ho28h2$14j$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > Ja nie zepsułem, bo to nie u mnie zabrakło wcięć.

    Nie kłam neelix, to twój OE nie dołożył znaków cytowania np. tu:
    <q>
    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    neelix:
    [...]
    "Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę"
    (Francois de La Rochefoucauld)
    </q>

    To co powyżej jest pomiędzy "" i () cytowałeś z wiadomości Krzysztof 45,
    widzisz tam gdzieś znaki ">", które twój czytnik powinien wstawić?

    > OE dodaje je bez problemu.

    Kłamiesz bezczelnie -- powszechnie znany jest problem OE z cytowaniem.

    > Już poprzednio wytłumaczyłem jak krowie na rowie, że poprawiać za kogoś nie
    > będę

    Nie musisz poprawiać za kogoś, tylko powinieneś skonfigurować czytnik tak,
    żeby wstawiał znaki cytowania w wierszach, które cytujesz

    > a zwłaszcza długich tekstów.

    Jaki to czytnik wycina za odpowiadającego fragmenty do których ten nie ma
    zamiaru się odnieść? Jesteś znany z maniery cytowania całości wiadomości
    poprzednika, pomimo, że odnosisz się w odpowiedzi do kilku słów

    > Jak komuś przeszkadza to niech sam
    > dostosuje się do większości, a nie odwrotnie.

    Czyli zamiast neelix się dostosować do zasad panujących w usenecie, to cała
    reszta ma to zrobić...

    > Coś jest nie tak w wyglądzie tej odpowiedzi?

    Albo nie chcesz zrozumieć, albo jesteś idiotą -- twój wybór.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 33. Data: 2010-03-20 12:11:31
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    'Tom N' napisał(a):
    > Albo nie chcesz zrozumieć, albo jesteś idiotą ...]
    Fajnie być idiotą, zwłaszcza jak nikt nie patrzy.
    Ja mu współczuję, bo życie idioty to nie bułka z masłem.
    Mnie sie w pale nie mieści jak można nie pojąć tak prostych
    rzeczy. Normalnie gostek odporny na wiedzę.
    --
    Krzysiek

  • 34. Data: 2010-03-20 12:24:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    .
> [...]
    > neelix:
    > [...]
    > "Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę"

    Do tekstów z OE dokłada bez problemu.

    > To co powyżej jest pomiędzy "" i () cytowałeś z wiadomości Krzysztof 45,
    > widzisz tam gdzieś znaki ">", które twój czytnik powinien wstawić?

    Jak inny pieprzy(spóźnia się z wcinaniem) to potem są tylko konsekwencje.

    > Kłamiesz bezczelnie -- powszechnie znany jest problem OE z cytowaniem.

    To zaproponuj Microsoftowi niech zrobi oficjalną łatę.

    > Nie musisz poprawiać za kogoś, tylko powinieneś skonfigurować czytnik tak,
    > żeby wstawiał znaki cytowania w wierszach, które cytujesz

    I wstawia. W odpowiedzi z OE wstawia.

    > Jaki to czytnik wycina za odpowiadającego fragmenty do których ten nie ma
    > zamiaru się odnieść? Jesteś znany z maniery cytowania całości wiadomości
    > poprzednika, pomimo, że odnosisz się w odpowiedzi do kilku słów

    Czasem łatwiej odpowiadać w dyskusji mając całość, a nie zdania wyrwane z
    kontekstu.

    > Czyli zamiast neelix się dostosować do zasad panujących w usenecie, to
    > cała
    > reszta ma to zrobić...

    Jaka cała? Może cały świat jak mawiał pewien klasyk mówiąc jak to cały świat
    śmieje się z Polski?

    > Albo nie chcesz zrozumieć, albo jesteś idiotą -- twój wybór.

    Co było w tamtej odpowiedzi nie tak z wyglądem?
    neelix

  • 35. Data: 2010-03-20 13:29:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    'Tom N' napisał(a):
> [...]
    Mnie sie w pale nie mieści jak można nie pojąć tak prostych
    rzeczy. Normalnie gostek odporny na wiedzę.

    Gostek mający głęboko takie opinie i czasem ich autorów. Twoja pała jak
    widać to nanopała więc oczywistości nie pojmiesz. Nikt nie będzie mi mówił
    co mam instalować. Każdy z pretensjami zaczyna od siebie i instaluje sobie
    OE. A jaka jest twoja wiedza? Jak bardzo głupi jesteś w porównaniu z kimś
    kto np. naprawia sprzęt z ktorego teraz czytasz, robi dywany, albo łata
    dziury w jezdni, ty wszechwiedzący chłopski filozofie? Myślisz, że jak
    opanowałeś jakąś łatę do systemu to rozumy pozjadałeś? Oczywiście w temacie
    dyskusji jesteś laikiem więc na wszelki wypadek pisząc z jakiegoś badziewia
    czepnieś się użytkownika jakiegoś systemu, bo jakoś musisz zaistnieć. Tutaj
    są potrzebne wyrazy współczucia. Prawdopodobnie wiem na kogo głosujesz w
    wyborach. To takie symptomatyczne.
    neelix

  • 36. Data: 2010-03-20 13:36:55
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    **************
[...]
    czepnieSZ się użytkownika jakiegoś systemu, bo jakoś musisz zaistnieć. Tutaj

  • 37. Data: 2010-03-20 14:21:56
    Od: "AntyNeelix" <a...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    .

    > Do tekstów z OE dokłada bez problemu.

    I znowu kłamiesz.

    > Jak inny pieprzy(spóźnia się z wcinaniem) to potem są tylko konsekwencje.

    Wyjaśniz gdzie mam zrobić wcięcia (wstawić znaki >) w tekście który właśnie piszę, a
    na który ty odpowiesz i OE ci automagicznie wcięć (wstawienia znaków >) nie zrobi?

    > To zaproponuj Microsoftowi niech zrobi oficjalną łatę.

    W celu usłuszenia od neelixa, że on i tak nie zainstaluje łaty, bo to on decyduje co
    instaluje na swoim komputerze?

    > I wstawia. W odpowiedzi z OE wstawia.

    Jednak jesteś...

> [...]
    > kontekstu.

    > Jaka cała? Może cały świat jak mawiał pewien klasyk mówiąc jak to cały świat

    Ta cała, która jeszcze ma ochotę ci tłumaczyć i nie ma cię w kf

    > Co było w tamtej odpowiedzi nie tak z wyglądem?

    A co będzie w odpowiedzi na tą wiadomość nie tak, jeśli nie zrobisz ręcznych
    poprawek...

    --
    Tomasz Nycz

  • 38. Data: 2010-03-20 14:56:56
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "AntyNeelix" <a...@i...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:ho2i86$o7b$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    W celu usłuszenia od neelixa, że on i tak nie zainstaluje łaty, bo to on
    decyduje co instaluje na swoim komputerze?

    Nadal to nie będzie obowiązek tylko wolny wybór.

> [...]
    > Co było w tamtej odpowiedzi nie tak z wyglądem?
    A co będzie w odpowiedzi na tą wiadomość nie tak, jeśli nie zrobisz ręcznych

    Nie odpowiedziałeś na pytanie. Dla mnie bez znaczenia co po jakimś badziewiu
    będzie nie tak. Skoro przeszkadza to pisz tak, by poprawek nie trzeba było
    robić. OE zrobi je sam wcinając tekst. Ty AntyNeelix jesteś od dawna i ta
    stałas postawa absolutnie mnie nie dziwi. To już jakaś paranoja. :-)) Ja nie
    jestem od lubienia. Mało mnie to obchodzi.
    neelix

  • 39. Data: 2010-03-20 15:16:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    neelix w <news:ho2kc6$p43$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > A co będzie w odpowiedzi na tą wiadomość nie tak, jeśli nie zrobisz ręcznych
    > poprawek...

    > Nie odpowiedziałeś na pytanie.

    Odpowiedziałem -- to twój czytnik, w zależności od wiadomości na którą
    odpowiadasz, psuje cytowanie.

    > Dla mnie bez znaczenia co po jakimś badziewiu
    > będzie nie tak.

    Mówisz o tym badziewiu OE, które tak polecasz, a którego użyłem specjalnie
    dla ciebie w wiadomości: <news:ho2i86$o7b$1@inews.gazeta.pl>, czyli

    No to dlaczego znowu zepsułeś cytowanie?

    > OE zrobi je sam wcinając tekst.

    Ale nie wciął, pomimo, że wiadomość na którą odpowiedziałeś była napisana w
    OE. Nie zastanawia cię to?

    I jeszcze jedno: OE nie wycina sam sygnaturek, ale tu:
    <news:ho2bvu$pp7$1@nemesis.news.neostrada.pl> coś ją wycięło, w
    przeciwieństwie do: <news:ho2kc6$p43$1@atlantis.news.neostrada.pl>, gdzie
    napisałeś pod sygnaturką.

    Specjalnie utrudniasz odpowiadanie na swoje wiadomości, czy jesteś złośliwym
    trollem, któremu sie czasem nie chce wyciąć sygnaturki przedpiscy?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 40. Data: 2010-03-20 15:50:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    neelix (a):

    Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Wierzysz w to?

    Ja poznałem jeszcze jedną świetną nakładkę lata temu,
    OE-QuoteFix
    Coś ci zacytuję z poniższego linka:

    Chyba każdy użytkownik czytnika Outlook Expres doszedł
    kiedyś, a jeżeli nie, to na pewno dojdzie ;) do momentu w
    którym stwierdził: "Tak dalej być nie może".
    Koniec cytatu.

    Ty jeszcze do tego nie doszedłeś, i wątpię byś doszedł.
    Ale gdyby zdarzył sie cud, to kliknij tu, może to rozjaśni
    twój tępy łeb http://krzaczory.pl/usenet/?id=22

    Powinieneś skończyć jako lider w moim kiblu, ale ciekawość
    mnie zżera, jakie jeszcze bzdety wypocisz pod moim
    delimiterem LOL
    I wystarczy raz puszczenie posta. A zapomniałem że twój
    OE ma ciebie w dupie i nie masz na to wpływu LOL
    --
    Krzysiek